این روزآ ...

این روزآ ...

 

توهم مثه من حتما غمگینی این روزآ ...

 

توهم مثه من حتما پریشونی این روزآ ...

 

آره من همونم که شبام خیسه ...

 

آره من همونم که دلش شکسته ...

 

آره من همونم که تنها مونده ...

 

یه گوشه تک و تنها منتظر یه همدم نشسته ...

 

وقتی که تو پیش من نیستی عزیزم ...

 

شبآ رو معلوم نیست چجوری میگذرونم ...

 

درسته چند سالی میگذره از رفتن تو عزیزم ...

 

ولی دلم هنوز عاشقه کسی نشده و ...

 

میگه فقط تورو میخوام عزیزم ...

 

کی میشه من دوباره عاشق بشم یعنی میشه ...

 

کی میشه من فراموشت کنم بی معرفت یعنی میشه ...

 

روزآی من همینطوری میگذره با فکر کردن به تو و ...

 

به خاطراتمون ...

 

کاش بشه یه روزی مال من بشی و ...

 

خلاص بشم از این همه فکر و خیال و تنهایی ...

 

کاش بشه یه روزی این دلنوشته هامو بخونی و ...

 

ببینی که چقد دیوونت بودم فقط همین ...

 

( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:این روزآ ,,, , ] [ 5:41 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***