خوشبختم ...

خوشبختم ...

 

آرومم وقتی که پیش تو و زیبایت می شینم ...

 

باور کن دنیا رو من با چشمای تو می بینم ...

 

جوری به تو دل می بندم که نتونم برگردم ...

 

تورو با قلبم پیدا کردم ...

 

خوشبختم ...

 

تو با منی لبخند تو از من نگیر ...

 

عشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیر ...

 

می دونی تو دنیا فکر کسی غیر از تو  با من نیست ...

 

وقتی تو اینجایی راهی غیر از عاشق بودن نیست ...

 

وقتی دله من بی تابه بگو با من می مونی ...

 

منو آروم کن تا می تونی ...

 

خوشبختم ...

 

تو با منی لبخند تو از من نگیر ...

 

عشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیر ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:خوشبختم ,,, , ] [ 5:42 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***