درس بزرگی بود برام ...

درس بزرگی بود برام ...

 

وقتی چشامو میبندم زود میای تو خوابم عزیزم ...

 

وقتی چشامو میبندم زود باهم میگیم میخندیم ...

 

وقتی چشامو میبندم همه چی خوبه باتو ...

 

وقتی چشامو میبندم همه چیزم تو میشی فقط تو ...

 

نزدیکای صبح که میشه خروس میخونه پا میشم ...

 

چشامو که وا میکنم تو نیستی پیشم بی وفا ...

 

چشامو که وا میکنم خودمو تنها میبینم بی وفا ...

 

چشامو که وا میکنم استرسآم , دلهره هام , ...

 

تنهایی هام , اشک ریختنـــآم شروع میشه ...

 

عیبی نداره عزیزم برو برو تنهام بزار ...

 

عیبی نداره که واست اشک ریختم , تنهام بزار ...

 

من اشتباه کردم که زود عاشق تو شدم عزیز ...

 

درس بزرگی بود برام عاشق هر کسی نشم ...

 

( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:درس بزرگی بود برام ,,, , ] [ 5:58 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***