عشقم ...

عشقم ...

 

عشقم ...

 

دوس دارم صبح از تو زودتر پا بشم ...

 

بیام رو سرت مثه یه جغد فقط نگات کنم و ...

 

بگم تویی ماه من و زندگی تار بدون تو واسه من ...

 

دوس دارم وقتی خوابی نازت کنم و فقط بگم دوست دارم و ...

 

تا که از خواب تو پاشی با ناز من و ...

 

وقتی که چشاتو وا کنی واسم ...

 

منم خیره بشم به اون برق نگات ...

 

تو منو ناز میکنی میگی گلم ...

 

 چی شده سحر خیزی زود پاشدی ...

 

من میگم آخه تو عشقه منی عمر منی و ...

 

مگه میشه تو پیشم باشی و من زود پانشم ...

 

نمیدونم که الان خواب میبینم یا بیدارم ...

 

تو میگی ...

 

من و تو دیگه شدیم ما عزیزم یه ماچ میخوام ...

 

مـــــــــــــــــــاچ عشقم ...

 

( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:عشقم ,,, , ] [ 6:3 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***