من قدم میزنم ...

من قدم میزنم ...

 

من قدم میزنم ...

 

زیره بارون با چشمون گریون ...

 

تنها تو خیابون شهر , خسته ...


تموم نگاهم اینور و اونور بلکه ...


تورو ببینه این چشمای خسته ...


آخه خیلی وقته ندیدمت عزیزم ...


آخه این تقدیر منه یا تو یا هردویمان عزیزم ...


عجب حسی دارم نسبت به تو دختر ...


کاش توهم داشته باشی به من این حسو دختر ...


دختر و پسره خوب کمیابن عزیز ...


امیدوارم ما جزء کمیاب ها باشیم عزیز ...


امیدوارم یه روزی بهم برسیم عزیز ...


تا همه چیزمو به پات بریزم عزیز ...


( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:من قدم میزنم ,,, , ] [ 6:9 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***