من نگرانم ...

من نگرانم ...

 

من نگرانم ...

 

نگران اون دخترایی که بد حجابن ...

 

نگران اون دخترایی هستم که ...

 

چادر و روسری رو اسباب بازی میدونن ...

 

نگرانم اره خب ...

 

نگران اون دخترایی که با دوستت دارم های الکی یه پسر ...

 

میرن خونه های تهی و ...

 

نگران اینم که پسرا چرا با احساس دخترای خوب بازی میکنن ...

 

نگران اینم چرا دختر باید با پسر دوست بشه ...

 

اونم با پسرایی که پشت نگاه مهربونشون نامردی هست ...

 

خدایا همه دخترای خوب و مثبت و ...

 

 با مرام و دوست داشتی و چشم و گوش بسته رو ...

 

از تموم نامردای روز زمین محافظت کن ...

 

الــــــهی آمــــــین

 

( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:من نگرانم ,,, , ] [ 6:11 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***