من که عاشقت بودم ...

من که عاشقت بودم ...

 

من که عاشقت بودم ...

 

من که دیوونه ی نگات بودم ...

 

من که دیوونه وار دوستت داشتم ...

 

من که آرزوم یه چیز بود اونم خوشبخت کردن تو ...

 

من که عشقم پاک بود ...

 

دلم پاک بود و صاف بود ...

 

چطور دلت اومد منو تنها بزاری ...

 

حالا من موندم و یه دنیا سکوت و بغض و دلتنگی ...

 

چند سال میگذره ازت خبری ندارم عزیزم ...

 

هـــــــــــــــــی روزگار چرا اینطوری شد ...

 

عشق منم رفت قاطی تاریخ شد ...

 

( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:من که عاشقت بودم ,,, , ] [ 6:36 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***