اغوش مردانه تو

اغوش مردانه تو

ارامش میون اغوش مردانه توست

 

وقتایی که خسته از سر کار برمیگردی

 

با این که خسته ای اما بازم دلت نمیاد زودی تنهام بذاری 

 

هرچقدم کم پیشم باشی اما بازم برای من کلیه

 

که اونقد مهمم که واسم از استراحتت میزنی

 

من این روزا دارم بزرگ شدنتو مرد شدنتو با چشمای خودم میبینم

 

میبینم که داری به خاطر با هم بودنمون تموم سعیتو میکنی 

 

میدونم که بهترین تکیه گاه برای من هستی و خواهی بود

 

واسه من فقط بودنت و حس کردنت کنار خودم کافیه

 

عاشقتم آرامش من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:اغوش مردانه تو, ] [ 5:14 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***