هی رفیــــــــق !!!

هی رفیــــــــق !!!

 

 

هی رفیــــــــق !!!

بغضـــــهایم را مسخره نکن !

به سه نقطه های آخر حرفهایم نخنــــــــد !

تمام زندگیــــم نقــــطه چین است !

اینها تمام نوشـــــته های تاریـــکی ذهن و دنیای من است . . .

اینجا کلـــــبه وحشـــــت من است !

چرخ و فلک خاطــــره هاست . . .

سکـــــوت چشمها و سرسره ی بغضــــهاست . . .

در دنیای تاریـــک و سیــــاه من خبری از گل و درخت نیست !

روشنی نیست . . . سیاهی مطلــق است . . . !

دوست خوب من ! فقط سکـــــوت کن و رد شو‌ !‌‌‌

چشمهایت را ببند تا تــــن لــــش زندگی مــــرده ام را نبینی !

گوشهایت را ببند تا صدای نــــاله ها و زجــــه زدن هایم را نشنوی !

در دنیای من ؛ بی کـــسی ، دلتنــــگی و حســــرت بیداد میکند . . . !

اینجا من هستم و من و من !

اینجا بجز من و بغضــــهایم چیز دیگری نیست !

هیچی نگو . . . نخند . . . اشــــــک نریز . . . ترحم نکن . . .

فقط رد شو . . . !

.

.

.

به خلــــوتگــه یه مـــــرد تنهــــا خـــوش اومــــدی

بیــا یه کاســـه خــون جیـــگر دارم

با هم میخـــوریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:هی رفیــــــــق !!!, ] [ 5:59 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***