تقدیم به عشقم

تقدیم به عشقم

تکرار را دوست دارم
تکرار آن لحظه های کوتاه...
تکرار آن صدای آرام با چاشنی دستپاچگی...
تکرار آن "بریم؟" ها...
من
تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم
من
تکرار لحظه های با تو بودن را "میخواهم"...

 

می خواهم...
اونقدر خودخواهانه بغلت کنم
که جای ضربان قلبم روی تنت بمونه…

 

 

Falling in love is when she falls asleep in your
arms and wakes up in your dreams
عاشق شدن یعنی وقتی که اون توی آغوشت
خوابش میبره و بعد توی رویاهات بیدار میشه . . .

 

 

دل آرامم جاییست میان دستانت
که وقتی در آن هستم میان آرامشش گم میشوم
طوری که پیدا کردنم دشوار است
کاش هیچوقت پیدا نشوم

 

کاش میشد این لحظات خوب را تمدید کرد...

 

 

اگر...
تمام راه های دنیا را اشتباه رفته باشم...
آغوشت را درست آمده ام...

 

 

گــــریه که میکـنی "زیبـــــــــاتــــــــــر" میشــــــــوی...
امـــا تو بخنــد...
من بــه همیـــن زیبــــــــا که "تـــــــر" نیست قنـــــــــاعت دارم...

 

 

 

لبخَـــندهايت را بِــزن
جانـــانه نِــگاهـش كن
عاشــقانه هايـت را بــگو
فقط آن لبــاسى كه من دوســت داشتــم را برايــش نپوش...
اين هم جواب اعتمادِ ما

 

 

بــودن در آغــوش ِدیـگـری جـز تـو مــرا بــه جـنـون مـی کـشـانــد ..
مـن فـقـط بـه عـطـر ِ تـن ِ تـو عـادت دارم ...

 

 

دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از
زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید…

 

 

امشب چند بندی ازعشق برایت مینویسم...
نه با قلم...
بلکه با ♥قلبم♥
مینویسم که عشق یعنی"تپیدن"
عشق یعنی"رسیدن"
عشق یعنی تو و تو یعنی همان مخاطب خاص من. . .

 

 

"محو و مات"
گفته بودی "که چرا محو تماشای منی؟"
و آن چنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی؟
مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی...
(فریدون مشیری)

 

 

تقدیم به عشقم

 

if i has to choose between loving you, and breathing. I would use my last breath to say I LOVE YOU.

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگم دوستت دارم.

 

 

...تمام آن چیزی که درباره تو در سرم هست
دهها کتاب می شود ‏

اما تمام چیزی که در دلم هست فقط دو کلمه است
**دوستت دارم ‏‏*‏‏*

 

 

می خواهم
گره بخورم در تو
آنقدر سخت که با دندان بازم کنی...

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:تقدیم به عشقم, ] [ 6:14 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***