تقدیم به عشقم2

تقدیم به عشقم2

 

 

آشوب...
همان حس غریبیست که وقتی  لبهای تو لبخند نباشد، دارم...

 

 

مهم نیست عمرکوتاه باشد یا بلند
مهم نفسهایی ست که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود

 

 

 

چقدر عبورثانیه ها سخت میشه وقتی دلی برای دلی تنگ میشه. آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم: دوستت دارم ...

 

 

بهترین ها را نه می توان دید نه می توان شنید

آنها را باید احساس کرد
مانند حس حضورت در قلبم

 

 

کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی...
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرد ثانیه های بی تو

 

 

چه حس خوبیه یکی رو داشته باشی حتی وقتی که سرش شلوغه یهو برگرده بهت بگه :
محض اطلاع حواسم بهت هستا

 

 

پاییز که از حوالی حوصله ات میگذرد من زرد میشوم
و تا کفشهای رفتنت جفت میشوند من غریب میمانم
من نیلوفرانه دوستت دارم نه مانند مردمانی که دوست داشتن را به ارث برده اند و با طعم غریزه نشخوار میکنند که من تو را
درست مثل خودم...هنوز و همیشه...دوستت دارم!

 

 

گاهی میان مردُم
در ازدحام شهر
غیر از " تو " هرچه هست فراموش می کُنم

 

 

می پرسی : چقدر دوستم داری؟
می خندم: جهان را متر کرده ای؟

 

 

گاهی وقتها بی دلیل
شاید بی دلیل
بغض تَرَک برمیدارد
احساس ضربه میبیند
غرور خُرد میشود
و دل میشکند
مراقب شکستنی ها باشیم

 

 

در خاطره ای که تویـــــــــــــــــــــــــــــی دیگران فراموشند.
بگذار در گوشت بگویم
"میخواهمــــــــــــــــــــــــــــت"
این خلاصه  ی تمام حرفای عاشقانه دنیاست..

 

 

نیمه گمشده ام نیستی تا با نیمه دیگر به جستجویت برخیزم
تو،
تمام گمشده منی...!

 

 

خاص ترینم……….
انگشتان دستت زیباترین تسبیح برای نیایش های عاشقانه من است……

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:تقدیم به عشقم2, ] [ 6:20 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***