تقدیم به عشقم3

تقدیم به عشقم3

 

از سـرمـای زمـسـتـان نـمـی تـرسـم,
وقـتـی بـه تـو گـرم اسـت “دلـم” ...!!!
 

 

من ازهفت سنگ ميترسم، ميترسم آنقدر سنگ روي سنگ بچينيم كه ديواري مارا ازهم جدا کند...
بيا لى لی بازي كنيم كه در هر رفتني دوباره برگرديم...

 

 

وقتی پایان همه بن بست های زندگی ام تــــــــ♥ـــــــو، ایستاده ای!
کاش زندانی بن بست ها شوم و فقط تــــــ♥ـــــــــو کنارم باشی!

 

 

تمام ِ این چند سال و اَندی عمرم به کنار...
من فقط،
به اندازه ی همان صَدُم های ِ ثانیه ای که،
در هوای ِ عطرِ ِ اغوش ت♥ نفس کشیدم،
زندگی کردم!!

 

 

پرسه زدن در خیالت!
زیباترین نیاز من است...!
هوایم باش..
تا نفسم نگیرد...!

 

  

برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم...
منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق، هر روز به گذشته سفر میکنم!

 

  

ستاره ی زنگی من!
از عمق روزهایی بر من تابیدی که از سیاهی روی فردا شدن نداشت...
تلألؤ حضور تو نگاهم را به آفاق روشنایی سپرد،
امید در دلم شکفت،
گرمی دست هایت بیدارم کرد
و نوازش صدایت به آسمان هایم برد...

 

 

بی “تو”؛
گرم شدنِ
این زمستان،
داغی می شود بر [دلَم]!

 

 

دوستت دارم هایم را مثل قاصدک به سوی تو به پرواز در می اورم, شاید اینگونه فاصله ها پر شوند...
جایت خیلی خالی ست عشق من

 

  

هر جای این سرزمینی باش !
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن !
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد ...!

 

 

گاهی وقت ها واژه از پس ابراز علاقه ام به تو بر نمی آید...
بغلم می آیی ؟
 

 

عزیز دلم.....
کمی کمتر مهربان باش....
کمتر خوب...
بگذار من هم خودی نشان دهم!!

 

 

خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟! همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختی !

 

 

آرزو دارم شبی عاشق شوی

 

آرزو دارم بفهمی درد را

 

تلخی برخورد های سرد را

 

می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی

 

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

 

می رسد روزی که شب ها در کنار عکس من

 

نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

 

 

زندگی در حال بارگیری است، لطفا صبر کنید...
سرعت خوشبختی بسیار کم است...
تا زندگی ات لود شود عمرت تمام شده

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:تقدیم به عشقم3, ] [ 6:28 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***