تقدیم به عشقم5

تقدیم به عشقم5

بی انصاف این گره با یک نگاه توباز میشود...
تمام دندان هایم درد می کنند...

 

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی

 

هر شب
چشمهایم را می بندم
دستهایم را باز می کنم
و حضور ناگهانی ات را آرزو می کنم...
آدم عاشق که باشد
به غول چراغ جادو هم
ایمان می آورد!

 

 

ساده نگذر...
به یاد داشته باش..
"این" دلنوشته ها را....
یک " دل " نوشته است....!

 

 

دلتنگ تو شدم امروز تا فردا. فردا شد وباز تو گفتی فردا. امروز دلم ماند وهزاران حرف. یک هیچ به نفع تو ته فردا

 

 

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند
من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم

 

 

لا به لای تمام خسته گیمان همیشه یادت باشه یکی رو داری
که از تمام دنیا بیشتر دوست داره
چون تمام دنیاشی

 

 

این روز ها تمام دنیای آدمها
دارد بو میگیرد..
بوی دلبستگی های پنهانی...

 

 

همه رفتن ها که با پا نیست
دل که لنگ بزند
منتظر تنهایی باش
برای بالش ات چتری بگیر
مرکز هواشناسی دل
هوای بارانی پیش بینی کرده است
بی گمان
باران می بارد
چشمهایت...

 

 

از "من" برید و گفت:
قصدم "باتو بودن" نبود "
از یاد بردن " (او بود)......!!!

 

 

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

 

پیشانی ات را برای لب هایم

 

خودت را برای زندگی ام

 

می بینی ؟

 

برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

 

 

آهسته فتح کرده ای با چشمهایت
هرچه داشته ام را
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست

 

 

دلم را
به روی عالم و آدم بسته ام
مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟

 

 

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه
دست من گیر که این دست همان است که من
بارها در غم هجران تو بر سر زده ام . .

 

 

همیشه می گفتند ترک عادت موجب مرض است
اما اینبار موجب مرگ میشود ترک عادتِ با تو بودن

 

 

تو چشمای کسی نگاه کردن یعنی تو رویای اون وارد شدن....
اگه توان عاشقی نداری حق نداری تو چشمای کسی نگاه کنی.....!!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:تقدیم به عشقم, ] [ 6:38 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***