تقدیم به عشقم 6

تقدیم به عشقم 6

 

وقتی گرمای نگاه تونیست این میشود حال و روز زمستانی من. سرماخوردگی های پی درپی، تب و لرزهای بی پایان....

 

 

مرا حبس کن در آغوشت
من، برای حصاربازوان تو
مجرم ترین
زندانی ام!!

 

 

این بار که آمدی:
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل بادیدن تو نمی تپد
می لرزد

 

 

لعنت به ساعتها
لعنت به ساعتهایی که جلو نمیروند، خواب می مانند، کار نمی کنند، کوک نمی شوند،
عقب می مانند، و از رفتن خسته میشوند  این بلاها وقتی به سر ادم میاد که منتظر کسی باشی
که دوسش داری...

 

 

 

شاهزاده قلبم. بانوی مهربانیها. دریا دریا محبتت را، عشق زیبایت را، دوست داشتن عمیقت را، جز با تقدیم  قلبم نمیتوانم جبران کنم. بماند که صاحب آن قلب نیزتو هستی. پس چیزی برای جبران ندارم جز اینکه بگویم مدیون محبتهایت هستم تا ابد. ها ها ها

 

 

مخاطب خاص من...
خاص بودن خاصیت توست
تو همیشه خاص میمونی
چون سلیقه خود منی

 

 

 

نمیدانم دل من نازک است یا چشمان تو تیز. هرگاه نگاه به تو میدوزم بند دلم پاره می شود...

 

 

برایش نوشتم :"به امید فردای بهتر واسه هردومون"  دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرد!!! بعدها فهمیدم آن روز "الف" فردا رایادم رفته بود.

 

 

پرم از جای خالی تو
پرم از دلتنگی برای نگاهِ تو
پرم از خاطرات قدم زدن
در کوچه پس کوچه های شهر با تو
پرم از حس پرواز
پرم از تو...

 

 

حوا که بغض کند خدا هم اگر برایش سیب بیاورد
باز چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند

 

 

عشــق
همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت میخندی
تا از تمام غصه هایم
رها شوم . . .

 

 

دوست داشتنی ترین رابطه ها ،
رابطه هایی دو طرفه اند …
یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش …!
هر دو خطر می کنند …!
هر دو وقت می گذارند …!
هزینه می کنند …!
هر دو برای یک لحظه بیشتر، در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند …!

 

 

اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی
اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی
تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است
قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم

 

 

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند
قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت / غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 13 دی 1393برچسب:تقدیم به عشقم, ] [ 6:40 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***