اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 20)

اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 20)

http://www.sms92.loxblog.com

http://radsms.com/

نکته :

 پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

 تا حد امکان سعی کنید اس ام اس های خودتون رو به زبان فارسی ارسال کنید .

 بدلیل حجم بالای پیامک های زیبای شما ، امکان پاسخ گویی وجود ندارد .

 در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

 برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

 بر روی موضوع اس ام اس دلخواه خود کلیک کنید .

 متاسفانه بعضی از پیامک ها به صورت ناقص دریافت میشود

 در صورتی که پیام شما در سایت درج نشده ، آن را دوباره ارسال نمائید .

 اس ام اس های خودتون رو به شماره ۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸ ارسال کنید .

 با تشکر فراوان از شما (علیرضا راد)

 


۰۹۱۳۲۴۸xx03

گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم.
من میگریستم به اینکه حتی او هم محبت مرا از سادگی ام
میپندارد؛ دریادل

.
.
.
۰۹۱۴۸۹۵xx68

من پذیرفتم شکست خویش را/پندهاى قلب دور اندیش را/من پذیرفتم که عشق افسانه است/این دل درد آشنا دیوانه است/میروم شاید فراموشت کنم/با فراموشى هم آغوشت کنم/میروم از رفتن من شاد باش/از

عذاب دیدنم آزاد باش/آرزو کردم ولى عاشق شوى/آرزو کردم بفهمى درد را/تلخى برخوردهاى سرد را
(مرگ یک عاشق)

.
.
.
۰۹۳۸۵۱۹xx73

تنهایی با همه بوده است
عجب هرزه ایست این تنهایی

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

می دانی..؟
آدم های ِساده..
ساده هم عاشق می شوند..
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند..
آن وقت که دل ِ می کنند..
جان می دَهند..
سخت میشکنند..
سخت فراموش میکنند..
آدم های ساده…..
“تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

عمریست نشسته ام
پای لرز خربزه هایی
که هیچوقت یادم نمی آید
کی؟!
خوردمشان…
”تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

ماهیگیر دلش سوخت
این بار ماهی قلاب را رها نمیکرد !!!
“تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

تا‎ ‎ا‎کنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .
“تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

بسترم صدف خالی یک تنهایی است و تو چون مروارید ، گردن آویز کَسان دگری . . .
“تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۹۵۱xx61

هى فلانى….
رفتن حق آدماست….
اما اگر پیشم بودى تابستانم قشنگتر بود….
Tina

.
.
.
0939951xx61

دهان تنهائیم آب مى افتد
براى یک قطره بودنت!!
Tina

.
.
.
0935557xx15

پلکهاى مرطوب مراباورکن،این باران نیست که میباردصداى خستهءمن است که ازچشمانم بیرون میریزند…
(رها)

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

به چشمى اعتمادکن که بجاى صورت به سیرت تومى نگرد؛به دلى دل بسپارکه جاى خالى برایت داشته باشدودستى رابپذیرکه بازشدن رابهترازمشت شدن بلداست…
(رها)

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

به خاطرت می خنده . . .
حتی به دروغ !
بالاخره گاهی باید به کسی تنفـــس مصنوعی داد . . .
سلامتیش . . .
“تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

ای اشک گرم وآرام ببار بر گونه ی بیمار من ای غم تو هم لذت ببر از این همه آزار من
”تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۹۵۱xx61

تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد
اما شبها….
Tina

.
.
.
0939951xx61

خسته شدم
بس که تنها ایستادم
Tina

.
.
.
0914501xx95

مادرشوهررابوسیدم ماضی نقلی است یااستمراری؟هیچ کدام؛ ماضی اجباری است.

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

به سلامتی اونایی که خودشون سنی ندارن‎ ‎ولی روزگار دلشونو پیر کرده . . .
“تقدیم به دانای خسته” 
”تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۷۶۱۲xx89

بسوزدخانه ی لیلی ومجنون که رسم عاشقی درعالم انداخت اگرلیلی به مجنون داده می شددل هیچ عاشقی رسوانمی شد.ازطرف احمدازخوزستان

.
.
.
۰۹۱۱۸۵۸xx62

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت،
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت،
تنم از واسطه ی دوری دلبر بگداخت،
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت….
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۱۴۹۱۷xx85

نصف درآمدمان را صرف خرید لباس میکنیم، در حالیکه همیشه شیرینترین لحظات عمرمان لخت هستیم…!
(دکتر شریعتى )

.
.
.
۰۹۱۴۹۱۷xx85

با من از روز داوری الهی حرف میزنید اجازه دهید با احترام به ان بخندم بدون ترس در انتظار انم زیرا من چیزی سخت تر از انرا دیده ام داوری میان ادمیان…
دکتر شریعتی

.
.
.
۰۹۱۴۹۱۷xx85

کسی که ارامشم را بهم زده بود را دنبال کردم,به خودم رسیدم…

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

چراغ دل تاریکم ازاین خانه مرو/آشناى تومنم بردربیگانه مرو/
شمع من باش وبمان نورزتواشک زمن مرو/
جانفشان تومنم دربرپروانه مرو/سوختى جان مراآه مکن/
اشک مریزازبرعاشق دلداده غریبانه مرو/
(رها)

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

اگه بى هواکسى واردزندگیت شدبدون کارخدابوده!اگه بى محابادلهاازدستهابهم گره خوردبدون کارخدابوده!اگه گریه هات توخنده غفلت دیگران شنیده نشدبدون تنهامرحمت خدابوده!حالاهم اگه دلت شکسته وبغض

تنهایى خفه ات کرده شک نکن تنهامرحمت خداست که ازسرتواضع۱بهونه نوازشت گیرآورده.
(رها)

.
.
.
۰۹۳۶۱۶۵xx75

هیچ کس از راز دلم آگاه نیست.هیچ کس ازآه دلم به جزقلب تو خبرندارد.من درمسیرقلب توام.چون مسافری و مقصدم افق دورچشمان توست.
‏(آریا)

.
.
.
۰۹۳۶۱۶۵xx75

سر خوشانه می خندم،شوخی میکنم و تو نمیدانی..چقدر سخت است احساس خفگی کردن پشت این نقاب لعنتی…
(آریا)

.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66

دیوارهایى که مى سازى
هر روز و هر روز
بیشتر مى شوند!
لعنتى…
آخر من از کجا
براى این همه دیوار
پنجره پیدا کنم…!؟
“سارا”

.
.
.
۰۹۳۳۶۰۸xx41

شرمنده که خالی بود اما پریدنت سمت گوشی عالی بود. هاهاها!.

.
.
.
۰۹۳۳۶۰۸xx41

همشه آرزوم بود بغلت کنم نوازشت کنم ولی مامانم میگه ببعی ها شیپیش دارن

.
.
.
۰۹۱۳۹۸۶xx60

من ک خدا نیستم!
۱۰۰بار اگر توبه شکستی بازآی…رفتی،ب سلامت!

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

میدونى چى بیشترازهمه آدموداغون میکنه؟اینکه هرکارى درتوانت هست براش انجام بدى،بعدبرگرده بگه:مگه من ازت خواستم…!
(رها)

.
.
.
۰۹۱۵۹۹۷xx44

هیچ وقت نزار هر رهگذری رد میشه رو دیوار دلت یادگاری بنویسه. چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته.

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

گاهى اوقات بایدبگذرى وبگذارى وبروى…وقتى مى مانى وتحمل میکنى ازخودت۱احمق میسازى!
(رها)

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

میدونى چى بیشترازهمه آدموداغوف میکنه؟اینکه هرکارى درتوانت هست براش انجام بدى،بعدبرگرده بگه:مگه من ازت خواستم…!
(رها)

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

این روزهابردباکسى ست که بى رحم باشدازدلت که مایه بگذارى سوخته اى
(رها)

.
.
.
۰۹۳۹۹۵۱xx61

هیچ کس با من در این دنیا نبود
هیچ کس مانند من تنها نبود
هیچ کس دردى ز دردم بر نداشت
بلکه دردى نیز بر دردم گذاشت!!
Tina

.
.
.
0913248xx03

نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر…
دریادل

.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66

حالا که رفته ای
پرنده ای آمده است
در حوالی همین باغ روبرو
هیچ نمی خواهد ،
فقط می گوید : کو کو ….
“سارا”

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

خدایا دمت گرم که بعد از گرونی دلار و گوشت و این همه تحریم،هنوز با ۵۰تومن صدقه۷۰نوع بلا رو رفع میکنی!!!

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

آنقدر تنهایم که حتی کسى نیست صندلی را از زیر چوبه ى دارم بکشد!

.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06

یارب سببی سازکه یارم به سلامت/بازآیدوبرهاندم ازبندملامت/خاک ره آن یارسفرکرده بیارید/تاچشم جهان بین کنمش جای اقامت/فریادکه از۶جهتم راه ببستند/آن خال وخط وزلف ورخ وعارض وقامت/امروزکه دردست

توأم مرحمتی کن/فرداکه شوم خاک،چه سوداشک ندامت
(چسب زخم)

.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62

من حاصل عمر خود ندارم جز غم
در عشق ز نیک و بد ندارم جز غم
یک همدم با وفا ندارم جز درد
یک مونس نامزد ندارم جز غم….
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06

منم که شهرهء شهرم به عشق ورزیدن/منم که دیده نیالوده ام به بددیدن/وفاکنیم وملامت کشیم وخوش باشیم/که درطریقت ماکافریست رنجیدن/به پیرمیکده گفتم که چیست راه نجات/بخواست جام می وگفت عیب

پوشیدن
(چسب زخم)

.
.
.
۰۹۳۸۸۸۶xx23

دلم دل نیست ، دریانیست ، مرداب است ،
که موجی هم سراغش رانمى گیرد
نه میل زیستن داردنه میمیرد( دل باخته)

.
.
.
۰۹۳۸۸۸۶xx23

زیباترین تولد،آنهائیست که دررویابراى کسی میگیریم که عاشقانه دوستش داریم بهترین دلیل واسه زنده بودنم تولدت مبارک (ف) ازطرف دل باخته

.
.
.
۰۹۳۸۸۸۶xx23

کاش خداسه چیزرانمی آفرید
غرور
دروغ
عشق تاکسی ازسرغروربه دروغ دم از عشق نزند

.
.
.
۰۹۳۹۹۵۱xx61

هنوزم مى یاى تو خوابم تو شبهاى پرستاره
هنوزم مى گم خدایا کاشکى برگرده دوباره…..
Tina

.
.
.
0939951xx61

خدایا
هواى سرد اینجا را دوست ندارم مرا درآغوش بگیر که سخت تنهایم
Tina

.
.
.
0939951xx61

باز یکى بود،یکى نبود….نه….زیر این گنبد کبود,سهم من از ستاره ها,حتى یه چشمک هم نبود….
Tina

.
.
.
0939951xx61

فقط رفت
….بدون کلامى که بوى اشک دهد

.
.
.
۰۹۱۹۱۴۸xx12

بسوزد خانه لیلى ومجنون که رسم عاشقى درعالم انداخت ، اگه لیلى به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقى تنها نمیشد

.
.
.
۰۹۱۹۱۴۸xx12

یک نفر…یک جایی وقتی…تمومه رویاهاش لبخند…توبود!پس یه جایی یه وقتی…بایه لبخند یادش کن

.
.
.
۰۹۱۹۱۴۸xx12

ای دوست مددی کن که به سامان برسیم” چومزرعه تشنه به باران برسیم”یامن برسم به یار،یایاربه من”یاهردوبمیریمو به پایان برسیم”

.
.
.
۰۹۱۹۱۴۸xx12

یک روزنخ داخل شمع ازشمع پرسید:چرا وقتیکه من میسوزم تواب میشی؟شمع گفت:مگه میشه کسیکه توقلبمه بسوزه ومن گریه نکنم!
ظفری

.
.
.
۰۹۱۹۱۴۸xx12

اگه آسمون بیفته،اگه زمین بلرزه،اگه خورشید شب بشه،اگه ماه به دونیم بشه،اگه دریاشهربشه،بیچاره قیامت شده نشستی اس ام اس می خونی، موسی ظفری ازقم

.
.
.
۰۹۳۹۳۲۷xx13

درخت دلتنگ تبر شد وقتی پرنده ها سیم های برق رو به شاخه هاش ترجیح دادن…”بی کلک”

.
.
.
۰۹۱۴۶۳۷xx43

تمام سپاسم ازآن کسی است که به من نیازی نداشت،اما فراموشم نکرد…

.
.
.
۰۹۱۶۶۳۰xx69

دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت اویقینا پی معشوق خودش می اید.. پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود مطمئنا” که پشیمان شده بر میگردد.. عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز…

.
.
.
۰۹۳۷۴۸۱xx51

مناجات ترک با خدا: توی این اوضاع گرانی کی توقع مهمانی از شما داره
*هلول ماه رمضان مبارک*

.
.
.
۰۹۳۹۰۰۱xx92

چکمه هایم را میپوشم…کاپشنم را میپوشم…کلاهم را… شال گردنم را… نمیدانم کافیست براى یخ نزدن قلبم براى نگاه هاى سرد مردم…

.
.
.
۰۹۳۹۰۰۱xx92

دیرگاهیست که تنها مانده ام و یاد تو با من و دل همراه است. غرق در حسرت دیدار تو و اشک همراه این چشمان است.

.
.
.
۰۹۳۹۰۰۱xx92

قلب من مرد و تو رفتى وهنوز،مانده ام ازاشک ودستانم هنوز،سرشار از عطر تواند وتو بى من خوشى،غرق در حسرت دیدار تو هستم من هنوز. . .

.
.
.
۰۹۱۵۶۸۷xx79

سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه !
به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره !
به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه !
به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه !

.
.
.
۰۹۱۶۷۳۷xx48

قحطی رفیق میآید..نه هفت سال،هفتصد سال!درسیلوی قلبم ذخیره وپنهانت میکنم ،بگوکنعانیان منتظر نباشند،تقسیم شدنی نیستی،حتی اگریعقوب بیاید

.
.
.
۰۹۱۳۲۴۸xx03

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن
ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را
به شما تبریک عرض میکنیم،التماس دعا؛ دریادل

.
.
.
۰۹۱۹۹۳۳xx10

بوى رمضان و مقدمش بوسیدم،در رهگذرش طبق طبق گل چیدم،من با چه زبان شکر گویم که به چشم،یکبار دگر ماه خدا را دیدم
(حلول ماه رمضان مبارک)

.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06

دوش درحلقه ماقصه گیسوی توبود/تادل شب سخن ازسلسله ی موی توبود/دل که ازناوک مژگان تودرخون میگشت/بازمشتاق کمانخانه ابروی توبود/عالم ازشوروشرعشق خبرهیچ نداشت/فتنه انگیزجهان غمزه جادوی

توبود/من سرگشته هم ازاهل سلامت بودم/دام راهم شکن طره هندوی توبود
(چسب زخم)

.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06

اگرزکوی توبویی بمن رساندباد/به مژده جان جهان رابه بادخواهم داد/توتابه روی من ای نوردیده دربستی/دگرجهان درشادی به روی من نگشاد/چنان روی توأم دیده میکندپرخون/هوای زلف توأم عمرمیدهدبرباد/نه

دربرابرچشمی نه غایب ازنظری/نه یادمیکنی ازمن نه میروی ازیاد
(چسب زخم)

.
.
.
۰۹۳۸۹۵۳xx50

قحطی عشق می آید نه هفت سال،هفتصدسال. درسیلوی قلبم ذخیره و پنهانت میکنم.بگو کنعانیان منتظرنباشند،تقسیم شدنی نیستی حتی اگریعقوب بیاید… سجاد ازاغ.محمدیار

.
.
.
۰۹۳۸۹۵۳xx50

______ایناخطهای دفترمه.واپسین روزای سال ۹۰٫یه جمله به یادگاربرام بنویس.سجاد ازا.غ.محمدیار

.
.
.
۰۹۳۷۶۷۲xx99

الفبا برای سخن گفتن نیست/برای نوشتن نام توست،اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند تا راز زاد روز تو را بدانند.
*{تولدت مبارک}*
”تقدیم به احسان”
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

خودم قبول دارم کهنه شده ام….
آنقدر کهنه….
که میشود روی گرد و خاک تنم یادگارے نوشت….
بنویس…
و…
برو…
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

کارت که با من تمام شد ،پرت کن بیرون مرا….
راحت ترم….
تا بگوئے دوستت دارم….به دروغ….
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

هرجا که میبینم نوشته است:”خواستن توانستن است”آتش میگیرم!
یعنی او نخواست که نشد!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

این روزها،….
هرجایے را که نگاه میکنم پر است از آدم های”بے وجود”…..
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

مانند شیشه شکستم آسان بود….
ولے دیگر به من دست نزن این بار زخمے ات خواهم کرد….
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

امروز به”آنهایے”مے اندیشم که روی”شانه هایم”گریه کردند و نوبت”من”که شد”شانه”خالے کردند….!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

زندگے در حال بارگیری است،لطفا صبر کنید….
سرعت خوشبختے بسیار کم است….
تازندگے ات لود شود….عمرت تمام شده….!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

گذشته که حالم را گرفته است….
آینده که حالے برای رسیدنش ندارم….
و حال هم حالم را به هم میزند….
چه زندگے شیرینی….!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

دیشب خسته تر از هر روز بودم…..
کاش میشد گوشه ای مینوشتم”خدایا خیلے خسته ام” ،فردا صبح بیدارم نکن…….
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

مدتیست دلم شکسته از همان جای قبلے…!
کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی…!
کاش میشد:فریاد بزنم:پایان…!
دلم خیلے گرفته است…
اینجا نمیتوان به کسے نزدیک شد…
آدمها از دور

دوست داشتنے ترند…!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

میمیرم وقتے تصورمیکنم که او هر روز دستهایے را لمس میکند،که من هر روز آرزوی داشتن آنها را میکنم….
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

دستمال کاغذی!
آری سهم اشک های من فقط همین است….
نه قلب یک آدم!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

هرگز هیچ حسرتے در دنیا این چنین در یک جا جمع نمیشود که در این سه واژه کوتاه جمع شده:او دوستم ندارد…!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

چه خوش خیال بودم….
که همیشه فکر میکردم در قلب تو محکومم….
به حبس ابد!!!
به یک باره جا خوردم…
وقتی زندانبان به یکباره برسرم فریاد زد….
هی…
تو…
آزادی…!!!
و صدای گام های غریبه ای که به سلول من می

آمد….!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

باشد
هرچه تو بگویے!
فقط کمے زمان میخواهم……
هروقت توانستم نفس کشیدن را فراموش کنم،تو را هم از خاطر خواهم برد…!!!
 *asadi*

.
.
.
0937672xx99

دست ها،بالا بود….
هرکسے سهم خودش را طلبید
سهم هر کس که رسید
داغ تر از دل ما بود
ولے نوبت من که رسید
سهم من یخ زده بود
سهم من چیست مگر
یک پاسخ
پاسخ یک حسرت
سهم من کوچک بود
قد

انگشتانم
عمق آن وسعت داشت
وسعتے تا ته دلتنگے
شاید از وسعت آن بود
که بے پاااااااااااااااااااااخ ماند…..
 *asadi*

.
.
.
0939729xx54

به سلامتی اون رفیقی که حاضره بخاطر رفیقش کنارش باشه و بد بگذرونه . . . !
“تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۹۱۲۵xx73

اون که میگفت جونش به جونت بنده؛حالاداره به گریه هات میخنده!اون که میگفت بدون تومیمیره؛دروغ میگه دلش جنس کویره؛دروغ میگه توگوش نده به حرفاش؛نگوهنوزمیخوای بمونی باهاش؛خیال نکن بدون اون

میمیری؛بذاربره…نباشه جون میگری!kash befahmi cheghad doset daram milad!‎‎(atefe‎)‎

.
.
.
۰۹۳۹۱۲۵xx73

دیروزکه فریادزدی دوست دارم گفتم نمیشنوم.امروزکه به آرامی گفتی دیگه دوست ندارم گفتم هیس چرادادمیزنی!taghdim b aziz dlam milad‎(Atefe‎)‎

.
.
.
۰۹۳۸۰۴۴xx84

واگذارت میکنم به خدااگه این پیام وبخونےبهش عمل نکنے:پاشویه قربده!‏
M.Z

.
.
.
0937461xx75

کدوم رو دوست داری برات بفرستم؟
قل(ب)م
ر(و)حم
ج(س)مم
یاحروف توی پرانتز؟

.
.
.
۰۹۳۵۴۳۵xx51

مرام حیف نون :
دامتیم دامدار!
‏#
‏”‏Alirezaa-teh‏”

.
.
.
۰۹۱۶۷۲۳xx00

گل یا پوچ
دستت را باز نکن،حسّم را تباه مکن
بگذار فقط تصور کنم…
که در دستانت
برایم کمى عشق پنهان است
Ati…shoosh

.
.
.
0935906xx62

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود، بی اجازت امروز بیدارش کردم….!
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62

گفتی یا من را انتخاب کن یا سازت را….! من تو را انتخاب کردم و سالهاست دست در موهایت میبرم، و نمیدانی چه چنگی میزنم….!
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62

قبل از آن که برسی،
می بوسمت….!
من،
فرزند آدمی هستم
که سیب را،
کال چیده بود….!
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62

دیگر نمیدانم که را باید صدا زد/ این قلب را تا کی به طوفان بلا زد/من باغبان فصلهای انتظارم/ تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم!
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62

تمام خنده هایم را نذر کرده ام تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا، عطر دستهایت، دلتنگی ام را به باد می سپارد….!
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62

مرنج از من، که دل را نباشد طاقت رنجت/ به دنیایی نمی بخشم، صفای قلب یکرنگت….!
* تیرداد *

.
.
.
۰۹۳۳۱۰۰xx28

روزگاریست همه عرض بدن میخواهند همه از دوست فقط چشم و دهن میخواهند

.
.
.
۰۹۳۷۴۸۱xx51

دورترها شهریست که یکی “دوست” درآنجا دارم…
هرکجاهست..
به هرفکر..
به هرحال..
به هرکار..
“عزیز”است…
خدایا تو نگهدارش باش،

.
.
.
۰۹۱۹۷۷۲xx73

وای که چه لذتی داره اونی که با همه وجودت دوسش داری یهویی صدات کنه…عشقم
‏*از طرف ‏N@SER‏ تقدیم ب سمیه*

.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15

کجارسدبه تومکتوب گریه آلودم/که بادهم نبردکاغذى که نم دارد/
(رها)

.
.
.
۰۹۳۸۱۴۸xx61

به دنبال خدا بگرد،در نگاه منتظر کسی که به دنبال خبری ازتوست،خدا در قلبی است که برای تو میتپد،لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره میگیرد.
سمانه

.
.
.
۰۹۳۸۹۵۳xx23

از قدیم گفتن رنگ زرد یعنى نفرت … پس چرا هر جا نگاه میکنم رنگش زرده ….؟

.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54

به سلامتی اونای که زخم نامرداروکمرشونه به سلامتی اونای که زخم رفاقت توجیگرشونه .به سلامتی اونای که از پشت خنجر خوردن به سلامتی اونای که اززخم رفاقت مردن .به سلامتی اونای که خیانت رفیقو

باچشم دیدن امااخرین برگ رفاقتو هیچ وقت نچیدن‎ ‎
”تنهای اول”

.
.
.
۰۹۳۶۶۱۶xx42

قلمى خواهم ساخت از نى باغ بهشت
جوهر از شیشه ذات سرشت
کاغذ از صفحه دل
نور از شمع حیات
تا نویسم همه جا:
من بیادت هستم تاکه دنیا دنیاست..

.
.
.
۰۹۳۵۶۹۸xx48

تورا از دور میبوسم به چشمی تر خداحافظ/مرا باور نکردی،میروم دیگر خداحافظ/مرا لایق ندانستی ک حال و روزم را بپرسی برو با دیگران باشی ای بی وفا خداحافظ
vase hamid :(
az tare sima

.
.
.
0913264xx28

آسایش تن غافلم از یاد خدا کرد
همواری این راه مرا سر به هوا کرد

”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28

من تنگ دلم یا که جهان تنگ شده 
تیره بصرم یا افق این رنگ شده
گوش من بی حوصله بد میشنود
یا ساز طبیعت خشن آهنگ شده

”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28

در پی دانه مرو همچو کبوتر، که تو را / عاقبت بهر یکی دانه، به دام اندازند
صید کن شیر صفت، نیم بخور، نیم ببخش / تا به هرجا که روی، بر تو سلام اندازند

”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۳۷۴۹۹xx34

میگن قیمت زمین توقلب شماگرونه !ماکه فقیریم میشه تو خاطرشما چادر بزنیم؟

.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28

جان در رهت اگر نفشانم، عجب مدار
شرم آیدم، از اینکه متاعی محقر است

”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28

گر بر آشفت دلم پیش جمال تو مرنج
بحر را پیش مه چارده آرام کجاست؟

”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28

رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد
ما به قربان تو رفتیم و همان جا ماندیم 

”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۳۵۳۲۱xx03

دلتنگی حس نبودن کسی است .که یکباره دلت تمنای وجودش راکند.خیلی دلتنگم امشب س تنها

.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28

دوریِ راه به نزدیکی ِ دل چاره شود
کرمی کن که به دردوخته چشمِ تَرِ ماست
”مصطفی ازکاشون”

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

برسنگ مزارم بنویسیدآشفته دلی خفته دراین خلوت خاموش،اوزاده ی غم بود که ازخاطر دوستان گشت فراموش

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

میدونی چرا بین انگشتای دستت فاصله است ؟؟؟ چون یکی هست که این فاصله رو برات پرمیکنه…!!!

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

گویند غروب جاییست که زمین به آسمان میرسد امشب برای تو غروب میکنم…کجایی آسمان من؟؟؟

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

همین که یادمن کردی تشکر/همین که مرهم دردی تشکر/دراین دنیاکه مردم بی وفایند/همین که باوفاهستی تشکر!

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

قصه ازآنجاشروع شدکه…خیلی عصبانی بود،گفت اگه دوستم داری ثابت کن ،گفتم چه جوری ،تیغ روبرداشت وگفت رگتو بزن،گفتم مرگ وزندگی دست خداست،گفت پس دوستم نداری،تیغو برداشتم ورگموزدم وقتی

داشتم توآغوش گرمش جون میدادم اروم زیرلب گفت، اگه دوستم داشتی تنهام نمیذاشتی.

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر،عشق یعنی سجده هاباچشم تر،عشق یعنی سربه دارآویختن،عشق یعنی اشک حسرت ریختن،عشق یعنی سوختن یاساختن،عشق یعنی زندگی راباختن

.
.
.
۰۹۳۹۳۶۸xx80

زندگی مثل یه پل قدیمیه!به این فکرنکن که اگه تنهاازش بگذری دیرتر خراب میشه،باچند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***