قطعات عاشقانه

قطعات عاشقانه

قطعات عاشقانه (46)

 


جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …که باید ببخشی و فراموش کنی

وگرنه محکوم می شی به کینه ای بودن!





باران ببــار

تمــامـ ِ خاطـره هــا را بشــور

تمــامـ ِ دوستــتـ دارمـ هــا

تمامـ ِ عاشقــانــهـ هــا

ببــار کهـ مـنـ هــمـ شــرمـ نکنــمـ

مـن هــمـ ببــارمـ ...





اینجا زمین است٬زمین گرد است!

تویی که مرا دور زدی...فردا به خودم خواهی رسید!!

حال و روزت دیدنیست...





گاهی تنها ماندن ، بهای آدم ماندن است ...






شنیده بــود ، لِــذتی در گُـذشت هَستـــ.....

از مَـــن گُـذشت و رَفـتـــــ

لَعنـت بِـــه این واژه هــا کِـــه مِثـل هَـــم خـوانـده مـی شـونـد





بعضی ادما تخصصشون دل شکستن.......

و امروز زیادن این جور ادما





کلاغ پر...

نه کلاغ را بگذاریم برای آخر...

نگاهت پر...

خاطراتت هم پر...

صدایت پر...

جوانی ام پر...

من هم پر...

حالا تو مانده ای و کلاغی...

که هیچ وقت به خانه اش نرسید...!!




کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!





دو وقــت دلــم مــي گــيــرد ..

يكــي وقتــي بــا "بــــلــــه" جــواب مــي دهــي

يــكــي وقــتــي "شــــمــــا" صــدايم مــي كــنــي ..!!!

چــگــونه صــدايــت كنــم كـه بــا "جــــانــم" جــواب دهــي؟

و "تــــو" صــدايــم كــنــي؟!!





دلم که برایت تنگ میشود... رو میکنم به کاکتوس کنار تاقچه....

کاکتوس به نظرم شکل توست...

- بامزه و وحشتناک-

با همان تیغ ها کمی احساساتم را

می خراشد...

ولی من میخندم...

آخر مادرم میگوید

شاید این ماه کاکتوست گل بدهد...






تاریک بــاد !

خـانـه ی مــــردی که . . . نــمی جنـگـــــد

بـــرای زنـی که . . .
.
.
.
دوستـــش دارد .. . .




امــیدوارم توىِ "زندگــــــــيت" جــزءِ اون دسته از اَفـــ ـــرادى باشی که :

اگه یکی از پُشت چشماتو گرفت ،

فقط يه نفر تو ذهـــنت بیاد ، نه چند نفر





گذشته که حالم را گرفته است !

آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !

و حال هم حالم را به هم میزند

چه زندگی شیرینی!...





فقط برای خودم هستم " مـــن...! "

خودِ خودمـــــــــ ـ ـ ـ ...

نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتــــــاج نگاهی...!

برای تو که صورتــ ـــهای رنگ شده را می پرستـــی

نه سیرتــــــ آدمها را ،

هیــــــچ ندارمــــــ...

راهت را بگیر و برو....................

حوالی من٬ توقفـــ ممنـــــــــوع استـــ





بیــشتریــن ضربــــہ رو بهـــ ــترین آدمــآ میخورنـــد
؛
واســــہ خوبے هـــــاتــون |حـــد|بــزاریــــــــد !







خیـــــــــلی حرف است

که تو هــر روز در گلویت

خاری کُشنده احساس کنی !

برای کسی که

بدانی

حتی یک بار در عمرش

به خاطرِ تو بغــض هم نکرده است ...





دانه دانه

رج به رج

کلاف آرزوهایم را

با میل خیال تو

بافتم،

سر کلاف به دست تو افتاد...

چه کردی؟

شکافتی شان؟!؟!؟!؟!




صِدایــت نِمیکُنــــم...کِــــه بَـــرگـــردی...

مُهِـــم بـاشـم؛خــودت بَـرمیگـردی





آنقدر برای تو بوده ام....

كه دیگر "من" برایم غریبه است...

اینگونه است كه وقتی می روی..

می میرم...

چون نه تو را دارم و نه خودم را....





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:49 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***