مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد تو میندازه

 طعنه های دیگران است.

شاید اگر این دیگران نبودند

تو زودتر از اینها برای من مرده بودی...

.........................................................................................

تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان

دختری که ارایش کردن بلد نیست

و پسری که دروغ گفتن بلد نیست...

.........................................................................................

دلم میخواهد زندگیم را موقتا دست یکی بدهم

و بگم تو بازی کن تا من برگردم

فقط نسوزی ها...

........................................................................................

اسباب بازی هایش را جمع میکردم ماتم برد"""

وقتی دلم را میان انها دیدم...

تنهایی تلخ است تلخ

مثل نوازنده پیانو که با دست های بریده

به پیانو می نگرد...

...............................................................................................

همین سه کلمه برای وصف حالم کافیست

خنده ام درد دارد...

................................................................................................

بیا جایمان را عوض کنیم؛ دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد...

.................................................................................................

ارام به شانه ام زد و گفت: آفرین!!! تنهایی که ترس ندارد... بعد ارام ارام دور شد...

هرگز نفهمید من از نبود خودش میترسم نه از تنهایی...

........................................................................................................

بایست و تماشا کن!!! کسی که برای ماندنت دست به دعا برداشته بود

امروز برای رفتنت نذر کرده است...

........................................................................................................

دچار مرگ عاطفی شده ام؟؟؟

متقاضی باشد

زندگیم را اهدا می کنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ] [ 10:25 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***