به خداوندی خدا دوستت دارم

به خداوندی خدا دوستت دارم

 

به خداوندی خدا دوستت دارم 
ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری 
به 
خداوندی خدا دوستت دارم 
ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ، 
به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم 
ای آنکه چشمت بارانی است ، 
ای تو که روحت شادابی است ، و 
رگهایت از خون محبت جاری است 
به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم 
زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من 
ای فردای من 
به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم 
نمی دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که 
دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, ] [ 1:49 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***