اس ام اس

اس ام اس

 

س ام اس نوروزی - شماره 1


آسمان را می خواهم برای عبور ، جاده باریک است

ماه را می خواهم برای نور ، راه تاریک است

تو را میخواهم برای نظافت ، عید نزدیک است
 

اس ام اس فلسفی - شماره 3


جوانی شمع ره کردم بجویم زندگانی را

نجستم زندگانی را ز دست دادم جوانی را
 

اس ام اس غمگین و دلشکسته - شماره 3


آنقدر ریخته غم بر سر هم ، در دل من

دل نداده است خدا داده غم آباد مرا
 

اس ام اس فلسفی - شماره 4

چهار چیز است که نمی‌توان آن‌ها را بازگرداند :

سنگ پس از رها کردن !

حرف پس از گفتن !

موقعیت پس از پایان یافتن !

و زمان پس از گذشتن !
 

اس ام اس غمگین و دلشکسته - شماره 5

خدایا چه سازم خسته راه درازم

نه فرهادم که مرد از داغ شیرین ، نه ایوبم که با دنیا بسازم
 

اس ام اس عاشقانه - شماره 6


سراپای تو را نازم که از سر تا به پا نازی

تو را دارم که می نازم ، تو از بهر که می نازی ؟
 

اس ام اس عاشقانه - شماره 7

ای تبسم تشنه ی لبهای تو

مرگ یعنی زندگی منهای تو
 

اس ام اس در رابطه با خداوند - شماره 8

برایت دعا میکنم خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو میگیرد
 

اس ام اس فلسفی - شماره 9

در سقوط هم می توان با قدرت و استوار بود

این را آبشار به من می گفت
 

اس ام اس تنهایی - شماره 10

شب تننهایی مرا تو بیا رنگ بزن

سری از مهر به این خسته دل تنگ بزن

گفته ای نیست کسی از دل من تنهاتر

پس بیا محض خداوند به من زنگ بزن
 

اس ام اس عاشقانه - شماره 11

آیا شود گذار تو افتد به کوی ما ؟؟؟

یک لحظه روی ماه تو افتد به روی ما ؟؟؟

ما در دیار غربت و در کنج انزوا

آیا شود نگاه تو افتد به سوی ما ؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ] [ 11:13 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***