پ ن پ

پ ن پ

 

پـَـــ نــه پـَـــ

 

- آخه تو آدمی؟؟؟؟؟

- پَ نه پَ؛ تو آدمی!

بخشهایی از مکالمه آدم و حوا !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

گاو اولی : ماااااااااااااااا

گاو دومی : مااااااااااااا؟؟؟؟؟

گاو اولی : پَ نــه پَ اونا !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

*از دل درد دارم می میرم. جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب می خورم. بعد از ? ساعت طرف اومده بیرون میگه دستشویی داری؟ میگم پ ن پ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین کنم.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دیشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی می کردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پ ن پ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پ ن پ و زهرمارف سوار شو بریم... میگم کلانتری؟ میگه پ ن پ میبرمت لندن

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته...اینا اشک شوقه!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ، ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت : کار من سرپاییه ! گفتم پَ نَ پَ ما می خوایم بستری بشیم ! . . .

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، گذاشتم رو ترازو جعبه رو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!

گفتم : پــَـ نه پــَـ  اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سوار تاکسی شدم ، راننده می گه مستقیم ؟

می گمپــَـ نه پــَـ  …

می خوابونه تو گوشم ، می گه این قرطی بازیا واسه اینترنته !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتم بانک وام بگیرم طرف میگه ضامن داری میگم پـَـــ نــه پـَـــ بدون ضامن اومدم الان منفجر میشم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

داداشم تو حموم زده زیر آواز، بهش میگم میشه نخونی؟ میگه صدام بده؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میترسم آب بپره تو گلوت خفه شی یکی از استعدادهای موسیقی کشورو از دست بدیم!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سوار اتوبوس شدم، کرایه اش سی صده، وقته پیاده شدن ۲ تا دویستی دادم راننده،بر گشته می گه یه نفری؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ دو نفریم، می خوایم گولت بزنیم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

با رفیقم رفتیم بیرون آدرسو اشتبا رفتم. بهم میگه: اسکلی؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ دکترم فقط پول ندارم مطب بزنم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به داداشم میگم اگه دختر رویاهاتو پیدا کردی بهش میگی باهات ازدواج کنه؟ میگه پـَـــ نــه پـَـــ  میزنم تو گوشش میگم تا حالا کجا بودی؟…

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

اصغرآقا اواخر عمرش به زنش گفت : خانم جان ! بعد از رفتن من به من خیانت نکنی که استخوانهام تو گور بلرزه ! زنش هم گفت : چشم . مدتی بعد مرد به خواب زنش آمد و گفت : تو اون دنیا به من میگن : اصغر ویبره! پـَـــ نــه پـَـــ

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به بابام می گم برو تو حموم و نگا کن سوسک نباشه .. میگه دکککی .. می ترسی؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نشستيم همه داريم فيلم مي بينيم، به رفيقم ميگم يکم تلويزيونو بچرخون ؛

ميگه سمت شما؟

پــــَ نــــَ پـــــَ بچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احديت قرار بگيره…

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 سر جلسه امتحان ميگم استاد چقدر وقت داريم؟ ميگه تا آخر امتحان؟ پَـــ نَه پـَـــ تا ظهور امام زمان !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 از تعمير گاه ماشين برگشتم، بابام ميگه چرا پياده اي؟ ماشين درست نشد؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درست شد، ولي چون عملش سنگين بود گفتند 24 ساعت بايد تو ICU تحت نظر باشه!

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

رفتم ساعت سازي به يارو ميگم ساعتم کار نميکنه، ميپرسه يعني درستش کنم؟ پــــــ نه پـــــــــ باهاش صحبت کن سر عقل بياد بره سر کار !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 دختره زنگ زده ميپرسه ميتوني ثابت کني برات مهمم؟

پـَـَـ نــه پـَـَـــ فردا بيا روتو با ماژيک فسفري خط بکشم!

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به استاد ميگم استااااااااااد بفرميو ! ميگه يعني شروع کنم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بگيو !




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:6 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***