اس ام اس و متن تبریک سالگرد ازدواج

اس ام اس و متن تبریک سالگرد ازدواج


هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
عزیزم و همسفر دائمی من، سالگرد پیوندمان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم
با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست
سالگرد ازدواجمان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم
تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم
اولین سالگرد ازدواج مان را به تو تبریک میگویم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد
سالروز پیوندمان را تبریک میگویم
دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسر خوبم فضای سیـنـــه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی
می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد
اولین سالگرد پیوندمان و اولین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی
خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند
چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی
و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهانه زندگیم
از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم
قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند
سالگرد یکی شدنمان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو ، از تمام دلبستگی‌هایم گذشتم
حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی
تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرونشاندی
وقتی که باران نمی‌بارد. تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مصطفی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد
آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان
در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسر خوبم افسانه جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم
به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند
و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را
همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی
به مناسبت سالروز ازدواجمان  تقدیم می کنم
دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنکه قصد خوشبختی دارد
در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید
دوستت دارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***