من تو رو ميخوام ... ...

من تو رو ميخوام ... ...

من تو رو ميخوام ...

گور بابای قسمت و سرنوشت،

من تو رو میخوام...
 

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

 

عمريست

عمریست نشسته ام
پای لرز خربزه هایی
که هیچوقت یادم نمی آید
کی؟!
خوردمشان…

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

 

قسمت نيست

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

دلم می گیرد...

وقتی می بینم او هست …

من هم هستم … 

اما " قسمت " نیست!

 

لعنت

لعنت به اون کســــی که ….

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …
 
خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

 

 

دلتنگم

گوشهایم را میگیرم

چشم هایم را میبیندم

زبانم را گاز میگیرم

ولی حریف افکارم نمیشوم

دلتنگم...!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, ] [ 15:17 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***