عاشقانه1

عاشقانه1

کاش ... ولی کاش رو کاشتن سبز نشد

 

 

کآش فقط بودی ، وقتی بغـــض میکردم

بغلـم میکردی و میگفتی ، ببینــــم چِشــآتو

منـــو نیگــآ کُن

اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرم
 
 

تکلیف چیست ...

مومنم کردی به عشق و جا زدی ،

تکلیف چیست ؟
با مسلمانی که کافر میشود پیغمبرش ؟

 
 

فراموش کن ...

 

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺩﻣــــﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ “ﻣــــــﻦ ” ﺑﺎﺷﺪ . . .
 
 

بعضی موقع ها

اینقدر “تعویض” نکن
به خدا گاهی میتوان رابطه ها را “تعمیر” کرد
حتی با یک لبخندِ عاشقانه

 

 

 

میروم ...

آن روزها که با تو بودن آرزوم بود

تموم شد

امرزو با تو بودن

یا نبودن فرقی نداره

سیگار باشد یک خیابان وبرگ های زرد پاییزی

من میروم تا دود کنم هستیم را ...

 

دلتنگم

دلـــــ ـــــــــــ ــــــــتنگمـ

مثلـ مـــــــــــ ـــــــــــادر بیـ سوادیـ  کهـ

دلشـ هوایـ بچــــــ ـــــه اشـ را کرده

ولی بلد نیســـ ــــــــــ ــــت شماره اش را بگیرد...

 

 
 

تنهایی

 

تنهــــایــی یعـــنی:

ساعـــت هــا ســـَرت را روی میـــز بگـــذاری،

و بیـــن ایـــن همـــه آدمـــ کهــ کنـــارت هســـتند،

کســــی حـــتی نگـــوید: "چه مرگت است؟"

 

 

 

 

ایناهی که ....

اینایـــــــــــ ــــــــی که خنده هاشـــــ ــــــونــــــــــــ

گوشـــــــ ـــــــهـ  فلـــــــ ـــــــــــ ــــــــک رو کـــ ــــر می کنهـ ...


همونایی هســ ـــــــ ــــــ ـــتن کهـ

 صـــــ ــــــــ ـــــدایـــــ گریه هــــــــــ ــــــــــایـ  آرومشــــ ـــــون

 حتی بالشتشـــــــــ ـــــــــونـ  نمی شنوهــــــــ...

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

 

 

یار من ...

 

یار من یوسف

 نیا اینجا کسی یعقوب نیست

لحظه ای چشمانشان از دیدنت مرطوب نیست 

ای گل زیبای من از غربتت اشکی مریز

اینجا خدا هم پیششان محبوب نیست

گرچه هر جمعه ای زیبا دعایت میکنند

بهترینم این دعاها جنسشان مرغوب نیست

 

 

منو تو ...

من و تو

همان آدم وحوآیـــــــ هستیم

که دلمان میخواهد شریک شویم باهم ...

در خوردن یک سیب ..

حتی اگر رانده شویم از اینجا...

 

یادمه ..

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRRuQBDOjtQP2XJg07j_4Olam1IN0sGCksjVvD7CUCakWPMhFqEYQ

یادمه که همیشه میگفتی :

برو من همیشه پشتت هستم

ولی هیچ وقت فکر اون خنجری که پشتت قایم کرده بودی رو نمی کردم !

 

 

دلم میسوزد

 

 
عشق

 

دلم براي "عشق" ميسوزد

 

اين روزها هركس نام "هرزگي"خودرا

 

"عشق" گذاشته است ونمي داند

 

عاشق "دلداده" است نه "تن داده"......!!

 

 

 

کجایی خدا ...

 
خدایا...
باور کن سخت است
هم یوسف باشی هم ایوب
درد هایم از سرم زیاد است
کجایی خدا!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, ] [ 15:41 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***