اس ام اس های جدید عاشقانه بسیار زیبا

اس ام اس های جدید عاشقانه بسیار زیبا

 

اس ام اس های جدید عاشقانه بسیار زیبا

اگر روزي مردم ، تابوتم را سياه کنيد ، تا همه بدانند سياه بخت بودم ، روي سينه ام تکه يخي بگذاريد تا به جاي دوستدارانم برايم گريه کند ، چشمانم را باز بگذاريد تا همه بدانند چشم انتظار دوستدارانم بوده ام ، ودستانم را ببنديد تا همه بدانند خواستم ولي نتوانستم ...

عشق ، يعني … عشق يعني مستي ديوانگي عشق يعني با جهان بيگانگي عشق يعني شب نخفتن تا سحر عشق يعني سجده ها با چشم تر عشق يعني سر به دار اويختن عشق يعني اشک حسرت ريختن عشق يعني در جهان رسوا شدن عشق يعني مست و بي پروا شدن عشق يعني سوختن يا ساختن عشق يعني زندگي را باختن.

دوثت دارم دوصت دارم دوسط دارم دوثط دارم دوصط دارم دوست دارم. خلاصه همه جوره دوست دارم...

عشق تو بر دل من بار گرانيست و من بي تحمل شده از بار گرانت شده ام، آنقدر دلبر و دلدار و فريبا نشدي مکن اين فکر که مجنون زمانت شده ام، دو سه روزيست که رفتي و دلم آزاد است، آري آزاده ترين مرد جهانت شده ام، اشکم از ديده فرو ريخت و رسوايم کرد، حرف آخر...تو کجايي؟ نگرانت شده ام
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
روساحل سرخ دلت اسم كسي روحك نكن
به اينكه من دوست دارم حتى يه لحظه شك نكن

پروانه نمي ميردتاگل به بغل دارد.
اين سينه نمي ميردتاعشق تورا دارد
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
اگه بگم خرابتم قول ميدي تعميركني.؟

اي نگاهت رونق فرداي من در تومعنا مي شود دنياي من،
اي كلامت بمترين اثبات عشق باتو ماندن آرزوي روياي من

براي هزارمين بار پرسيد، تاحالا شده من دل تو را بشكم.؟
من هم براي هزارمين بار به اودروغ گفتم: نه هيچوقت تا مبادا دلش بشكند?دوست دارم همه كسم

امروز بهترين ساعتم رو شکستم... چون لحظه هاي بي تو بودن را به رُخم مي کشيد.

راز عشق را در نگاهت باز کن
عشق من را در دلت آغاز کن
گر هوس کردي مرا در نزد خود
يک اس ام اس بده از ما ياد کن

و کسي مي گويد سر خود بالا کن ، به بلندا بنگر. به بلنداي عظيم به افق هاي پر از نور اميد و خودت خواهي ديد و خودت خواهي يافت خانه ي دوست کجاست... خانه دوست در آن عرش خداست ، خانه ي دوست در آن قلب پر از نور خداست و فقط دوست ، خداست...
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
گفتي که دگر در تو چنان حوصله اي نيست
گفتم که مرا دوست نداري گله‌اي نيست
رفتي و خدا پشت و پناهت به سلامت ب
گذار بسوزد دل من مسئله‌اي نيست

حال من خيلي عجيبه دوست دارم پيشم بشيني
من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببيني
اولش گفتم يه حسه يا يه احترام ساده
اما بعد ديدم که عشقه آخه اندازش زياده...

 

هر شهري يه شاهي داره و هر شاهي يه تاجي... پس ما شاه هستيم و شما تاج سر!!

زندگي عشق است عشق افسانه نيست آنکه عشق را آفريد ديوانه نيست عشق آن نيست که کنارش باشي عشق آنست که به يادش باشي...
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
مهم اين نيست که قشنگ باشي ، قشنگ اينه که مهم باشي! حتي براي يک نفر...

بنال اي دل که درد عشق آرد بمير اي دل که مرگ زندگاني است دلي خواهم که از درد عشق بنالد اشک ريزد

نه از خاکم نه از بادم نه در بندم نه آزادم نه آن ليلاترين مجنون نه شيرينم نه فرهادم فقط مثل تو غمگينم فقط مثل تو دلتنگم اگر آبي تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بي رنگم بدون تو چه بي تابم...

بازيچه دست يار بودن عشق است در پنجه غم شکار بودن عشق است در محکمه اي که يار باشد قاضي محکوم طناب دار بودن عشق است
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
مي توان در غربت داغ کوير گاه آن ابري که مي باريد شد

هر انساني لبخندي از خداست؛ تقديم به تو که زيباترين لبخند خدايي!

مرگ آن نيست که در قبر سياه دفن شوم... مرگ آنست که از خاطر تو محو شوم

جاده خوشبختي تقريبا هميشه مسدود است؛ لطفاً کمي حوصله کنيد تا به مقصد برسيد.

خدايا به آنان كه ادعاي عاشقي تو را دارند بياموز . . . كه بزرگترين گناه شكستن دل آدميان است

يک هميشه يک است . شايد در تمام عمرش نتواند بيشتر از يک عدد باشد اما بعضي اوقات مي تواند خيلي باشد . يک نگاه . يک سرنوشت . يک خاطره . يک دوست

دقت کردي همه چيذاي خوب خانوم هستند مثل خورشيد خانوم. مهتاب خانوم پروانه خانوم ولي همه چيزاي بد اقا هستند مثل اقا سگه اقا دزده اقا گاوه

برو پايين . . . سر کار نيستي برو پايين . . . يه خورده پايين تر . . . آها... حالا برو بالا... نه نرو ... چون بالا بري پايين بياي من دوستت دارم!!!
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنيام تاريکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچيکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسموني که اندازه نداره

چند تا جمله ناب : 1-مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما 2- صفا فقط صفاي مورچه كه هر وقت گريه كرد هيچكس اشكش نديد 3- رفيق فقط كلاغ نه بخاطر سياهيش به خاطر يه رنگيش 4- معرفت فقط معرفت كرم نه به خاطر كرم بودنش به خاطر خاكي بودنش 5- يه رنگي فقط يه رنگي ديوار كه هرچي مردو نا مرده بهش تكيه ميدن جاخالي نميده

دل تو اولين روز بهار... دل من آخرين جمعه سال... و چه دورند و چه نزديک به هم!

ماه من پرده ازآن چهره زيبا بردار / تا فلک لاف نيايد که چه ماهي دارد

انگار پاي ثانيه ها لنگ مي شه / وقتي دلي براي دلي تنگ مي شه

قصه ي عشق من و تو به قشنگي خياله
من و تو ماهي و آبيم که جداييمون محاله

هميشه نگاهي را باور کن که وقتي از اون دور شدي در انتظار باشه.

امروز بهترين ساعتم رو شکستم... چون لحظه هاي بي تو بودن را به رُخم مي کشيد.
من از ساعت متنفرم، که جاي خالي تو را به رخ دلتنگي هايم مي کشد!

از بچگي بهم ياد دادند که هر ساعت 60 دقيقه است و هر دقيقه 60 ثانيه...
ولي کسي نگفت که هر ثانيه بدون تو 100 ساله.
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
هر وقت تو زندگي رسيدي به جايي که يه در بزرگ با يه قفل گنده داره اصلا نترس!
چون اگه قرار بود باز نشه به جاي در، ديوار مي ذاشتن.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
999
1000
5000
9999
10000
99999
100000
999999999
9999999999999999999999
تا کي مي خواي بشماري؟ بيشتر از اينا دوستت دارم!
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
هزار گل تقديم به آينه شکسته اي که لبخند تو را هزار بار تکرار مي کند.

تق، تق، تق، کيه؟
...
من گداي دوره گردم... اومدم دورت بگردم.

من همان قاب تهي خسته و بي تصويرم که براي تو و تصوير دلت مي ميرم...

iiiiiiii!iiiiiiii
ايناهمه تو رو دوست دارن، اوني که غش کرده منم!

يه دنيا فداي هر چي دل مهربونه، يه دل فداي اوني که اين SMS رو مي خونه...

باغبان در را نبند من فرد گلچين نيستم، من اسير يک گلم دنبال هر گل نيستم.
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

به يک زبان باستاني نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن... از اون قديما دوستت داشتم!

2 تا گل نام ببر که با "خ" شروع بشه.
...
...
درسته! خودم و خودت!

....\/\/
(='o'=)
_._-
.(")(")
من پيشي ملوسم، اومدم تورو ببوسم!

چيه؟ فکرکردي SMS جديده؟ يا فکرکردي کارت دارم؟ نه بابا! خواستم بگم دوستت دارم.

sms love

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***