یکم حرف دل من برای اقایی

یکم حرف دل من برای اقایی

سلام  این روزا دیگه وبمون نمیای دلیلشم نمی دونم چیه واین نبودت من

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناراحت میکنه

اما من می خوام از این به بعد بیام وخودم پر

بکنم صفحاتشو از عشق چون دوست دارم این روزا حالم بهترهمه چیز شده

مثل روز اول دوباره تو شدی پر از حرفای عاشقونه مریم شده برام بهترین

رفیقوخواهر

 

  دوست دارم قول بده کنام باشی تا ابد قول میدم تا اخر دنیا باهاتم

اقایمم دلم برات یه دنیا تنگ یه دنیاااااااااااااا

 تصاویر  احساسی جدید|عکس احساسی|عکس جدید  احساسی|عکس  رومانتیک فوق العاده|عکس های  رومانتیک فوق العاده|عکس های فوق العاده رومانتیک| عکس های باکیفیت احساسی| عکسهای باکیفیت رومانتیک|تصاویر با کیفیت رومانتیک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 5 مرداد 1393برچسب:, ] [ 2:43 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***