دوست دارمای من

دوست دارمای من

 تصاویر  احساسی جدید|عکس احساسی|عکس جدید  احساسی|عکس  رومانتیک فوق العاده|عکس های  رومانتیک فوق العاده|عکس های فوق العاده رومانتیک| عکس های باکیفیت احساسی| عکسهای باکیفیت رومانتیک|تصاویر با کیفیت رومانتیک

دوست دارم وقتی از همه ی دنیا بریدم سرم رو بزارم رو شونه هات تا دنیا برای

همیشه وایسه کنارت

 تصاویر  احساسی جدید|عکس احساسی|عکس جدید  احساسی|عکس  رومانتیک فوق العاده|عکس های  رومانتیک فوق العاده|عکس های فوق العاده رومانتیک| عکس های باکشیفیت احساسی| عکسهای باکیفیت رومانتیک|تصاویر با کیفیت رومانتیک

 

دوست دارم باهم غروب خورشیدوتماشا کنیم

 تصاویر  احساسی جدید|عکس احساسی|عکس جدید  احساسی|عکس  رومانتیک فوق العاده|عکس های  رومانتیک فوق العاده|عکس های فوق العاده رومانتیک| عکس های باکشیفیت احساسی| عکسهای باکیفیت رومانتیک|تصاویر با کیفیت رومانتیک

 دوست دارم وقتایی که ناراحتی سرتو بگیرم تو دستام بگم اگه گریه کنی من

میمیرم

وبعد تو بخندیو من اروم با یه لبخندکه از خوشحالی تو رو لبام نقش بسته ببوسمت

 تصاویر  احساسی جدید|عکس احساسی|عکس جدید  احساسی|عکس  رومانتیک فوق العاده|عکس های  رومانتیک فوق العاده|عکس های فوق العاده رومانتیک| عکس های باکشیفیت احساسی| عکسهای باکیفیت رومانتیک|تصاویر با کیفیت رومانتیک

 

دوست دارم بغلم کنی تا همه بفهم ما دوتا مال همیم


 تصاویر  احساسی جدید|عکس احساسی|عکس جدید  احساسی|عکس  رومانتیک فوق العاده|عکس های  رومانتیک فوق العاده|عکس های فوق العاده رومانتیک| عکس های باکیفیت احساسی| عکسهای باکیفیت رومانتیک|تصاویر با کیفیت رومانتیک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 5 مرداد 1393برچسب:, ] [ 2:43 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***