حس 1 "غرور"

حس 1 "غرور"

تکیه امو به صندلی می دم و توو تاریک و روشن رقص نورا و دودا نگاهت می کنم .. موهای شقیقه هات عقب نشینی کردن  .. شکمت بزرگ شده و کمی خم شدی ... از این فاصله نمی بینم اما حتماً دو سه چروک هم دور چشمت پیدا شده ... موزیک برای یه لحظه خفه می شه .. سیگاری آتیش میزنم و سرم و به عقب تکیه می دم و چشمامو می بندم!

ظاهرت اونقدر تغییر نداشته .. نه خیلی زیاد .. پس چرا لحظه اول حس کردم داغونی؟؟

باران کنارم می شینه ...

دیدیش؟

چشم بسته جواب می دم که دیدنی هم نبودی .. اما دروغ که نمی تونم بگم از دیدن غم توو چشمات و تغییر ظاهرت لذت بردم!

حس کردم بزرگترین تنبیه دنیا اینه که کنارته! همسر نازنینت .. با چهرهء سراسر تزریق و عمل و تاتو زیباست یه زیبای مصنوعی متاسفانه از آخرین تزریق بوتاکسش انگار خیلی گذشته که رد پای سن کنار چشماش مونده ...

با اون لباس صورتی تین ایج که هیچ تناسبی با صورت و سنش نداره خیلی خنده داره ..

به نظرم واسه تو ایده آله ...رو دلم مونده که اینو بهت بگم! جفتتون منو شناختین .. نگاه های گاه و بیگاه تو و مسخره بازی زنت - همسرت! که می خواد با بلند حرف زدن توجه جلب کنه که البته توو این همه صدا من یه فرکانس مبهم از جیغ صداش می شنوم ..

نگاهمو می دوزم به نگاهت .. همین جوری .. هیچ حسی ندارم .. زنت اما حرص می خوره می دونم!!

عیبی نداره یه روزی هم من حرص خوردم ! اون روز از معیار تو حرص خوردم الان ازت ممنونم .. اون روز پول سرنوشت رو رقم زد .. متاسفانه من به حد کافی نداشتمش ..

موزیک ملایم می شه وقته شامه .. توو چشمه باران یه برقه شیطنته .. بارانه دیگه ..

دستشو دور کمرم می ندازه و میریم سر میز شام .. آروم توو گوشم می گه ببین چه حالی ازش بگیرم!

می دونم منظرش از ازش دقیقاً تویی اما می خواد چیکار کنه؟ نمی دونم!! با فشاری که به کمرم میاره می چرخم .. روبروی تو .. چشم توو چشم .. زنی که لباشو از حرص به هم فشار می ده .. منی که لبخند می زنم .. جنگه قدرت .. اصلاً پنهان نیست .. من زیباترم .. من جوانترم و الان پولدارتر پس برنده منم! حتی اگه اسمش توو شناسنامه تو باشه نگاه سوزانش به منه!! این یعنی باختی .. بد باختی ..

باران داره با آب و تاب مثلاً منو معرفی می کنه می دونم اون زن - زنت داره ذره ذره اشو گوش می کنه .. منتظره یه برتری .. خانم مدیر عامل شدم! .. کارآفرین برتر سال .. تاجر نمونه .. لبخند می زنم و به باران می گم زیاده روی نکن!

اما خوشحالم .. حسه خوبیه .. نمی دونم اسمش چیه عجز تو .. خشم اون .. غرور من ..

ادامه دارد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:49 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***