هر شبِ با تو بودن

هر شبِ با تو بودن

 

 آرامشم

 میدونی ؟!

 هربار که میای تو بغلم

 بعد سرت رو میزاری روی سینه ام

 بعد الکی و از روی شیطونی

 با چشمای بسته

 که مثلاً خوابی

 هی خودت رو تو بغلم جا به جا می کنی

 بعد که یه نفس عمیق می کشی و بلافاصله لبخند میزنی

 از رضایت و آرامشی که داری

 بعد مثل لبای ماهی کوچولو ،

 یواشکی بدنم رو یه بوس کوچولو میکنی

 بعد پاهاتو گم میکنی لای پاهام

 بعد دستاتو جمع میکنی تو بغل خودت و

 مثل نی نی کوچولوها که آرومترین جای دنیا بغل مادرشونه

 خودتو تو بغلم جمع میکنی

 بعد منم هی خندم میگیره از این شیطونیات

 بعد موهات میریزه روی صورتم و

 منم میگیرمشون به دهانم

 بعد خودت رو می چسبونی به من و

 از بس بازی بازی کردی خسته شدی 

 چشمات آروم بسته شدن و خوابت برد

 اما من ،

 هنوز دارم نگاهت میکنم

 هوا روشن میشه

 اما من ،

 هنوز دارم نگاهت می کنم

 دوستت دارم

 ...

 

 

 

وای خدا

میخوام بگیرم بخورمت

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:56 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***