به افتخار حضور تو

به افتخار حضور تو

مهربانم

میخواهم صادقانه ترین محبتها را به تو هدیه کنم

میخواهم پایدارترین عهدها را با تو ببندم

میخواهم آرام ترین لحظه ها را برای تو به ارمغان آورم

میخواهم عمیقترین احساساتم را نثار تو کنم

میخواهم زیباترین روزها را برای تو بسازم

میخواهم بهترین آینده را برای تو مهیا کنم

و در این راه ، با تو ،

از هیچ کوششی لحظه ای دریغ نخواهم کرد

                                   میخواهم لحظه به لحظه به تو فکر کنم

                                   تا آرام شوم

                                   میخواهم با تو ، دیگر سکوت نکنم

                                   میخواهم شانه ام بهترین تکیه گاه هنگام ناراحتیت باشد

                                   میخواهم وجودم بهترین تکیه گاه برای لحظه به لحظه ی آینده ات باشد

                                   میخواهم آغوشم بهترین جا هنگام دلتنگیت باشد

                                   میخواهم قلبم تنها برای تو باشد

                                   میخواهم دلتنگی برای هم همیشه همراه ما باشد

                                   میخواهم نگران هم باشیم

                                   میخواهم دلشوره ی لحظه ای دیر آمدن هم را داشته باشیم

                                   میخواهم با هم زیبا باشیم

                                   عشقمان با هم بهترین عشق باشد

                                   زندگیمان بهترین زندگی باشد

میخواهم بدانی که آمدم

هستم

میمانم

و دوستت دارم

              ... !

                         

 

معنای خوشبختی را با تو پیدا کردم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:56 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***