پیامبر خوشبختی

پیامبر خوشبختی

خانومم ؟ ... سلام

مهربانم ؟ ... سلام

عزیزتر از جانم ؟ ... سلام

چقدر دلم برای با تو بودن تنگ شده

برای داشتنت

برای همیشه

تا ابد ؛

لحظه ای نیست که به تو و آینده ی با تو بودن فکر نکنم

مگر میشود فکر نکرد

وقتی خودت نیستی

خیال با تو بودن است که تنها کمی مرهم روی درد نبودنت میگذارد

 ...

میدانی !؟

داشتن تو یعنی طراوت

              یعنی باران

              یعنی بوی نم باران

              یعنی عطر طبیعت

              یعنی نفس عمیق

              یعنی لبخند

              یعنی از ته دل خوشحالی

              یعنی فکر راحت

              یعنی خیال آسوده

              یعنی کمال آرامش

              یعنی زندگی بی دغدغه

              یعنی خوشبختی

              یعنی رسیدن به کمال

              یعنی دشت و سرسبزی و آبشار

              یعنی هر چه زیبایی

              یعنی هر چه خوبی ،

              این توئی

              یک خلقت ناب الهی

              پیامبر خوشبختی

              معصوم و پاک و زیبا

              نجیب و متین و صبور ،

              فرستاده ی خدا برای من

              و

              من به تو ایمان آورده ام

              من تو را دوست دارم

              ... !

                         

 

صدآفرین خوشبختت می کنم ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:56 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***