بیقرار

بیقرار

عزیزم

تو شگفت انگیزتر از آن هستی که من فکر میکردم 

تو رؤیایی تر از رؤیایی

و چون مریم پاک و مقدسی

                               میدانی ؟

                               قلب من دین تو را میپرستد

                               عشقت قابل ستایش

                               مهرت ستودنی

                               افکارت زیبا

                               شخصیتت دوست داشنی

                               نگاهت گیرا

                               چشمانت زیبا

                               دستانت گرما بخش

                               حرفهایت آرامش دهنده

                               و صدایت صوت فرشته ی پروردگار ،

                               قلبم به تو افتخار میکند

                               تو از خدا نازل شده ای

                               و داشتنت برای من موهبتی الهی ست

من باز هم حسادت میکنم

به تمام طبیعت اطراف تو

که از تو نفس میکشند

با تو جان میگیرند

هر وقت تو را میبینند ؛

                               مهربان من

                               (یک نفس عمیق)...

                               چقدر خوب است با تو بودن

                               چقدر خوب است دوست داشتن تو

                               چه تازه میشوم از بودن تو

                               حس زمانیکه در هوای خنک ساحل ایستاده ای

                               و نسیم خنک صبحگاهی تن را آرام میکند

                               چه زیبا میشوم در کنار تو

                               و چه آرام میشوم با نگاه تو

                               وقتی با عشق به چشمانم خیره میشوی

میخواهم اعتراف کنم که معتاد شده ام !!

آری

معتاد چشمانت شده ام

نگاهت را در من تزریق کن

...!                          

 

بیقراره قرار با تو بود نم ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:56 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***