حقیقت رؤیای من

حقیقت رؤیای من

عزیزم

میدانی ؟

تمام آرزوهایم با تو برآورده شد

من در رؤیاهایم همچون تویی را می دیدم

و اکنون در حقیقت به تو رسیده ام

                                                مهربان همیشگی ام

                                                تو زیباتر از هر چه زیبایی

                                                تو مهربانتر از هر چه مهربانی

                                                تو بهتر از هر چه بهترین

                                                تو آرامتر از هر چه آرامش

نمی دانم چگونه دوست داشتنم را بیان کنم

که هر چه بگویم باز کم گفته ام

به اندازه ی دنیا

     به اندازه ی جهان هستی

          به اندازه ی بهشت خدا

               یا نه اصلاً به اندازه ی خدا

قشنگم

تو از همه بهتر برای من

و من از همه عاشقتر و پایدار تر برای تو

تو از همه لایقتر برای من

و من از همه قدردانتر برای تو

                                                آرامش گرم دستهایت

                                                نفسهای مسیحایی تو

                                                نگاههای نجیب و مهربانت

                                                چشمان پر از حیای تو

                                                صدای پر از ناز تو

                                                همه ی احساس تو به من

                                                اینها همه زندگی من هستند

                                                پس زندگی من

                                                هیچگاه تنهایت نخواهم گذاشت

                                                و هر لحظه که بگذرد بیشتر دوستت خواهم داشت

                                                ...

 

تا پیش خدا هم با توأم ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:56 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***