من حسودم

من حسودم

سلام نازم

وای نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده

همون اندازه که نمیدونی چقدر دوستت دارم

قدر تمام آفریده های خدا

                                          آخ که چقدر برات بیتابم نازم

                                          چقدر حسودیم میشه به هر چیز و هر کی که نزدیک تو هست

                                          میدونی ، من به هر جایی که پا میزاری به اون جا حسودیم میشه

                                          به فرش

                                          به موکت ، پارکت

                                          من به تختی که تو روش دراز میکشی هم حسودیم میشه

                                          به لباسایی که میپوشی

                                          به روسریت

                                          به خودکاری که دستت میگیری

                                          به کاغذی که تو روش می نویسی

                                          به لیوانی که تو  ازش آب میخوری

                                          به تمام اشیاء اطراف تو حسودیم میشه

                                          من حتی به هوای اطراف تو هم حسودیم میشه نازم

                                          خیلی حسودم نه ؟

                                          آره حسودم

                                          من به هر چیز و هر کی که کنار تو و نزدیک تو هست حسودیم میشه

                                          حسودیم میشه

                                          حسودیم میشه

 

بیتاب با تو بود نم ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 14:56 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***