اس ام اس.سره کاری

اس ام اس.سره کاری

 

وقتی به تو نگاه میکنم به شوخ طبعی خدا پی میبرم !


سلام. دیشب خواب دیدم من و تو ، تو یه جمعی نشستیم ، یه آقای سبز پوشی اومد رو سر همه دست کشید غیر از تو. بهش گفتم چرا رو سر این دست نکشیدی ، گفت: این رو زخمم نمک پاشیده گفتم: آقا شما کی هستید؟
اشک تو چشماش جمع شد و گفت: من خیارم



تو را از شن نه از گل آفریدند ز عطر بوی سنبل آفریدند نمیدانم تو را با این همه حسن چرا اینگونه منگل آفریدند !



میدونی فرق تو با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی‎ ...



با سلام میخواستم بدونم از این هفته تا اون هفته رو هم رفته چه قدر رفته!!

• .

یارو کفه دستش میخاره میگه پول داره میاد، گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن، کفه پاش میخاره میگه پول داره میره، کثیفی بابا جون کثیفی، برو حموم !

• .

ویترین مغازمون خیلی خلوته ، میشه خواهش کنم بیای تو ویترین مغازمون بشینی؟
آخه ما عروسک فروشی داریم ولی عروسک میمون تو بازار کم شده!!!

• .

قورباغه با زنبور ازدواج میکنه قورباغه میگه قوقوقوبونت بشم زنبوره میگه وظ وظ وظ وظیفته!



اتل متل گلابی دلم تنگه حسابی یه روز باخرج خودت میبرمت کبابی!



سعی کن تو زندگی امیدوار باشی ، حسرت چیزایی که نداری نخور مثل عقل شعور ، انسانیت ، درک ، فهم ، تیپ ، قیافه ، ادب ، حالا که من دارم کجارو گرفتم!



هه هه هه...
ببخشید، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوی خنده مو بگیرم!



به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMS می خونم!



چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، میدونم میگی برو بابا . من عاشقه .عاشقه ...عاشق تو .. .عاشق تو..عاشق تو .... عاشق تربچه هستم



و رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم، جوراب هاتو بشور خفمون کردی



باید میذاشتم بری... اینجا خیلی جات خالیه... بوی عطرت نمیاد... حس بدی دارم... چون همش فکر می کنم تقصیر من بود... آره نباید سیفون رو می کشیدم



دلم به اندازه یک شلوار لی ، بعد از خوردن یه وعده غذا تنگ است. کاش جایی بود برم بشینم زیپ را تا آخر بکشم پایین و بگم آخییششش!!



دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه ....
یه لطفی بکن و سن خودتو بهشون بگو..!



از شب پرسیدم چه بنویسم واسه کسی که دوستش دارم؟ گفت:مگه بیکاری بگیر بخواب.



خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!




خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین همینطور ادامه بده




به اندازه موهای سرم دوست دارم،به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفا دارم،شناختی؟
منم،منم حسن کچل!



درتنهاترین شبهای من صدای توست. تنها تو هستی که صورتم را در تنهایی شب نوازش می کنی و تنها دلیل بیدار بودنم تو هستی
ای پشه



امیدوارم امشب که مى خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا روتوخواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی ؛آخه من هرشب نمى تونم بیام توخوابت



چمدانم را گوشه اتاق می گذارم تو را گوشه ی قلبم اشک را گوشه ی چشمم امید را در گاوصندوق گذاشته ام مراقبش باش! دلم روی گاز است… بوی سوختنی می اید هود را روشن کن!!!



عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!



این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!



چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای



تو مثل خورشید هستی. می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی!



های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!!!



عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن
میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!
خودم می آوردمش !



یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت



باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!



خیلی دلم برات تنگ شده...اونقدر که از دوریت گریه ام میگره... اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره!!



روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت... آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد... خلاصه اینکه... گند زدی به فرش رفت پی کارش



زندگی مثل شطرنج میمونه ، البته تو که بچه ای برو منج بازی کن !



به بنده خدا میگن اگه دنیا رو بهت بدن چکار می کنی ؟ میگه بی شعور من زن دارم !!



به بنده خدا میگن تابستون کجا میری ؟ میگه اگه امام رضا بطلبه میرم کیش !



دوتا چینی باهم دعوا میکردن
اولی گفت:چانگ چینگا چاچینگ چو دومی گفت:چالانگاتا چیمین چانوچینگ چانگا
اولی جواب داد:چانگ چانگ چانگ دومی گفت:چونگو چیلانگی چاتا
بنظرنوت حق با کدومشونه؟



اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش...
داره به قیافه تو می خنده !



ین جمله رو ببین فقط خوشگلا میتونن این جمله رو بخونن : رلیلمس ربکردافی و کانتدطم
چیه نکنه توقع داری بخونیش



لبخندت رابه هر قیمتى خریدارم! شوخى کردم نخندى هزار تومن بیشترندارم.!



زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست



خدا میدونه که من فقط تو رو دوست دارم خدا میدونه که تو تنها عشق منی خدا میدونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم...!!



یک شتر و یک گاو و یک میمون با هم بحث می کنند.
گاو می گه من شیر می دم.
شتر می گه من چیزای سنگین رو حمل می کنم.
تو هم یه چیزی بگو، آبروت رفت!



سال قبل مبارک
ستاد شاد سازی عقب مانده های ذهنی



این یه اس ام اسه.
یونجه که نیست که مثل گوسفند می پری رو گوشی!



دوستان خوب مثل تیکه های پازل هستند که اگه یکیشون نباشه پازل کامل نمیشه
توی کی از اون تیکه هایی که هیچوقت نیستی و گند زدی به پازل



دوستت دارم. دوستتدارم . دو ستت دارم. دو ستتدارم... دارم تمرین خوشنویسی می کنم.جدی نگیریا!!!



اگه کسی دستهات رو گرفت و قلبت لرزید، عجله نکن...
شاید بابا برقی باشه!



خرسها با یه ظرف عسل خر میشن... اسبها با چند حبه قند... طوطی با تخمه... سگ با استخوان ...مرد با زن زیبا ...زنا با یکم تعریف ... راستی برات موز خریدما



سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم .
کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی



خیلی وقته که کسی خر نشده
واسه تو کسی ، دلش تنگ نشده




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:اس ام اس سره کاری, ] [ 11:59 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***