نینوای دلم

نینوای دلم

پاورچین    پاورچین   آرام             آرام     آمدی

غریبه  آمدی    آشناشدی            لیلایت   شدم

مجنونم شدی

زندگی ات شدم                       وجودم شدی

نی   مینواختی   برای   دلم    برای دلت

اما

صفر   شدی           صفر

در زندگی ام ضرب  شدی     همه را از بین بردی

حالا

آرزویم    را میان   آهنگ   مخالف   سازت    از یاد خواهم برد

هر گز   برایم   نی     نزن                       نینوا

که در آستانه  دق کردنم         به ناچار    میخندم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 29 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:57 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***