چگونه دور باشم از تو

چگونه دور باشم از تو

می گویی از من دور شو اما من نمیدانم چگونه

چگونه دور از تو و چشمانت باشم، چگونه دور از تو باشم

وقتی تمام زندگیم تو هستی، عشق اول و آخر این دل تنهام تو هستی

بگو بمیر، راضیم برایت بمیرم، فقط نگو دور از من باش که زجر میکشم

دور بودن از تو برایم زندان است که دیوارهایش به بلندی اوج آسمان است

هر وقت میخواهم بروم، نمیتوانم انگار یکی مرا به سمتت می کشاند

آری این عشق بی پایان من است که مرا سمتت می کشاند

عشقی که در وجودم دارد بی داد می کند، روزی هزار بار تو را میخواند

اما چه! به من پشت کرده ای، من و عشقم را نادیده گرفته ای

با این کارت قلب و تمام وجودم را مثل یک شیشه ای بشکند ذره ذره کرده ای

اما باز طاقت می آورم، قلب شکسته ام را دلداری می دهم

تکه های شکسته اش را به هم می چسبانم و مینشینم به پایت

شاید آمدی روشنایی این دل تاریکم شدی ...

 

 

 

عکس عاشقاه چگونه دور باشم از تو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 2 مهر 1393برچسب:, ] [ 23:22 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***