نبودنت در کنارم

نبودنت در کنارم

نبودنت در کنارم همچو آسمان بی ستاره است برایم

روز و شب فرقی ندارد، همچو رنگ چشمانت همه جا سیاه است برایم

نبودنت، یادت، دلتنگی ات مرا اسیر خود کرده، از کدامشان بگویم برایت ...

هر کدامشان برایم یک درد است، دردی فقط تو می توای درمانش کنی برایم

نام درد من عشق است، عشقی که به تو دارم ،تا نفس در سینه دارم عاشقت میمانم

میمانم به پایت تا آن روزی  برسد که توام مرا دوست داشته باشی

احساسی که من به تو دارم توام به من داشته باشی ...

هر روزی که برایم بی تو  میگذرد یک غم دیگر هم به غم هایم اضافه میشود

دلتنگی ام بیشتر و بیشتر میشود تا آنجایی که دیگر اشکهایم خود به خود سرازیر میشود

وقتی قطع های اشکم بخاطره نبودنت، یادت، دلتنگی ات میچکد روی گونه هایم، میگویم

خدایا ببین چقدر دوستش دارم، آن که اصلا به فکر من نیست ولی ببین چقدر عاشقش هستم

حاضرم برای خوشحال بودنش تا آخر عمر غمگین باشم، تا آخر  عمرم یک و تنها باشم ...

خدایا ببین چقدر عشقم به او پاک است، زندگی با او خیلی برایم زیباتر است ...

 

 

 

عکس عاشقانه نبودنت کنارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 2 مهر 1393برچسب:, ] [ 23:22 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***