دیگه نمیگم

دیگه نمیگم

 

دیگه نمیگم مال من باش، دیگه نمیگم

دیگه نمیگم عاشقم باش، دیگه نمیگم

دیگه نمیگم تک پر من باش، دیگه نمیگم

تو بودی تموم دنیام، عشق بی چون و چرام

اما دیگه پریدی از قلبم، رفتی از دینام ...

چی بگم از غرور شکستم از قلب خستم

که روزی هزار بار مثل شیشه به پات شکستم

اما تو چه ساده از من رد شدی

پا گذاشتی رو عشق و احساس من

مثل یه نیسم وزیدی و چه زود رد شدی

حالا من موندم و یک دنیا غم و غصه

کار هر شبم شده سر رو زانو گذاشتن

به یادت اشک ریختن، نبودنت چه دردناکه

کاش خبر داشتی از حال من، از احوال من

که چطور داره میگذره روزهای من ...

 

 

 

عکس عاشقانه دیگه نمیگم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 2 مهر 1393برچسب:, ] [ 23:22 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***