کلبه عاشقانه 1

کلبه عاشقانه 1

نیا باران......!

 

نیا باران زمین جای قشنگی نیست!!!

من از اهل زمینم خوب میدانم گل با آنکه در عقد زنبور است،

سودای بلبل دارد و  پروانه را هم دوست می دارد..!!

نیا باران.......نیا!

  


شبیه غریبه !!!!

نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند


که هر رهگذری را شبیه تو می بینم !!


نمی دانم غریبه ها ” تــــــــــــــــــــو ” شده اند


یا تو ” غریبـــــــــــــــــــــــــــه ” ؟؟!!

 

دلم مینویسد....

 

دلت تنگ یه نفر که باشه 
 
تموم تلاشت و هم که کنی تا خوش بگذره ؛ 
 
و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده نداره .... 
 
 
تو دلت تنگه ، دلت برای همون یه نفر تنگه
 
تا نیاد ... تا نباشه .... هیچ چیز درست نمی شه ... !!!
 
 
 
 
 

 

 

براے دل خـــودم مے نویسم ..
 
براے دلتنگــے هایــم
 
براے دغدغــہ هاے خـــودم 
 
براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ
 
برای دلے کہ دلتنگم نیست ... 
 
براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ... 
 
براے خودم مے نویســـم
 
بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!
 
 
 
 

 

 

می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری 
 
 
که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟ 
 
 
و من به اندازه ی تمام روزهای کم بودنت تو را ببویم و در این زمان متوقف... 
 
 
سالها در آغوشت زندگی کنم بی ترس فرداها ؟!

 

 

اشک......

 
 
 
 
اشک ها قطره نیستند
 

 

بلکه کلماتی هستند که می افتند

 

 

 

فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . .

 

 


وای خدا چقدر دلم یه آغوش میخاد....

 
 
چـه اعـجـازیـسـت
 
 
بـا هـر بـوسـه کـه مـیـکـاری
 
گـونـه هـایـم گـل مـی دهـد
... !!!
 
 
 
 
 
 
نگاهت هر قدر هم که دور باشد ، آرامم میکند . . .

و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .

چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .

آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی . . .
 
تنها برای ” تــــــو ” ، هنوز گرم است
 
 
 
 
 
 
 
گاهی چه دلتنگ میشویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش . . .


 
 

به سلامتی ...

 

یه چیزی هست به اسم “بغل “…. 

 

 

لامصب دوای هر دردیه . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن.

 

چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن.

 

قلبی رو که وقتی توی بدترین حالت هستی دوست داشته باشه ،

 

 

اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیداکردی

 

والنتاین

 

محتاج لبانت هستم 

 که در بهار و تابستان 

پاییز و زمستان 

 مرا 

 عاشقانه ببوسند 

 آنطور که آتشفشان خاموش درونم جان گرفته 

 مهرت را فوران کند 

من 

 تو و تمام وجودت را 

 نه برای یک هم آغوشی ساده 

 برای تمام عمر می خواهم

همین ...

 

 

  والنتاین مبارک

 

 

 

دلم خیلی گرفته

دلم واسه اون دبستان تنگ شده 

 

که وقتی تنها تو گوشه حیاط مدرسه وایسادی 

 

یه نفر میومد بهت میگفت:

 

میای با هم دوست بشیم..!!؟

 

 

 

اینجا زمین است قیمت یک عشق تا عشق دیگر ......

 

یک قهر ساده است....!!!

 

همین...!!

 

 

 

یه وقتای آدم اونقدر تنهاست که

 

آرزو داره یکی صداش کنه

 

حتی اشتباهی...!!

 

 

 

بعضی آدما یهو میان _ یهو زندگیتو قشنگ میکنن

 

یهو میشن همه دل خوشیت

 

یهو میشن دلیل خنده هات

 

یهو میشن دلیل نفس کشیدنت

 

بعد همینجوری

 

یهو میرن 

 

یهو آرزوهاتو خراب میکنن

 

یهو میشن دلیل همه غصه هاتو همه اشکات

 

یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست

 

 

نمیدونم چرا یهو دلم گرفت!!!

 

 

 

به شوق دیدارت 

چه آب جاروی راه انداخته اند

مژه ها و چشم هایم ....!؟

 


پست آسمانی

 
همیشه حرارت لازم نیست ...
 
گاهی از سردی یک نگاه 
 
میتوان آتش گرفت...
 
 
 
سالهاست منتظر آمدن روزهای بهترم ...
 
ولی نمیدوانم چرا هنوز هم..
 
"دیروز ها"
 
بهترن !!!!!
 
 
 
 
"تو"
 
دو حرف بیشتر نیست..!!
 
کلمه ای کوتاه...
 
که برای گفتنش جانم به لب رسید 
 
ولی ناتمام ماند..!!
 
 
 
 
در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد
 
در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابریست؟؟؟
 
همیشه دلتنگ توام
 

 

 

دوست داشتن یعنی...

دوست داشتن یعنی :

 

اونیکه هزار بارم ناراحتش کنی بازم بگه: 

 

این دفعه آخره که میبخشمت 

 

و بازم با اخم بیاد تو بغلت.....!!! 

 

دل

"دل"
 
 
اتفاقی ترین اشتباه دنیاست...!!!
 
 
بسته میشود،جاییکه نباید...
 
 
کنده میشود،جاییکه نباید...!!

 


خدایا

خسته ام ....

 

اما تحمل میکنم ....

 

 

 

خدایا روزگارت با من و احساسم بد تا کرد

 


بی تو

بی "تو" حتی 

 

باران 

 

هم 

 

بوی تشنگی 

 

میدهد

 

احساس

 

فرهاد مگر چه کم داشت؟؟؟!!!

 

او که تماو زندگیش شیرین بود؟؟!!!

 

 

 

 

دنیا رو در 82 روز دور میزنند ما که جای خود داریم 

 

شکستن،طناب دار

طناب رو به دور گردنم آویختند:

 

گفتند آخرین آرزویت؟؟؟

 

گفتم :

 

دیدن یار

 

گفتند:

 

خسته است تا صبح طناب بافته؟؟!!!

 

 

 

یک تلنگر کافی بود تا بشکنم 

 

به هر حال ممنون از مشتت؟؟؟!!!


برچسب‌ها: شکستن, عکس غمگین, عکس عاشقانه, عشق, غم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم شهریور 1392 ساعت 18:12 توسط آرش |  341 نظر

تنهای ،دوری

میدانی تنهای کجاش درد داره؟؟؟!!

 

انکارش.....

 

 

 

بند بند وجودم 

به بند بند وجود تو بسته است!!

با این همه بند 

چقدر دوریم از هم.....


برچسب‌ها: تنهای, دوری, غم, عشق تلخ, عکس عاشقانه
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم شهریور 1392 ساعت 19:13 توسط آرش |  400 نظر

زخمی

 

 

تن من زخمی است یک خراش کمتر یا بیشتر فرقی نمی کند

راحت باش!!!

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم مرداد 1392 ساعت 12:13 توسط آرش |  176 نظر

چوپان دروغگو؛دلتنگ

 

 
 
 
 
هنوزم کسی نمیداند:
 
چوپان قصه ها
 
دروغ میگفت تا...
 
تنهایی هایش بشكند
 
اااااااااااااااااای مردم
 
گرگ گوسفندهای مرا هم خورد!!!!
 
 
 
 
 

تو ميداني 

 

 

از مرگ نمي ترسم

 

 

 

فقط 

 

 

 

حيف است هزار سال بخوابم

 

 

 

و خواب تو را نبينم...

 

 
 
 
 
 
 
 
 
كاش هميشه در كودكي مي مانديم

تا به جاي دلهايمان

سر زانوهايمان زخمي ميشد!...
 
 
 
 
 
 
 
 
مرا به ذهنت نه! به دلت بسپار

من ازگم شدن درجاهاي شلوغ ...ميترسم ...
 
 
 
 
 
 
 
مثل كشيدن كبريت در باد

ديدنت دشوار است

من كه به معجزه ي عشق ايمان دارم

مي كشم

آخرين دانه ي كبريتم را در باد

هر چه بــــــادا بــــــــــاد!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


برچسب‌ها: چوپان درغگو, تنها, مرگ, خواب, کودکی
+ نوشته شده در شنبه نوزدهم مرداد 1392 ساعت 14:5 توسط آرش |  346 نظر

آدم راستگو

 

********************************************************

 

 

 

 

 

آدمای راست گو خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن ....

خیلی راحت احساسشون رو بروز میدن.....

خیلی راحت بهت میگن که دوستت دارن.....

خیلی دیر دل می کنن.....

اما وقتی زخمی بشن ، ساکت میشن ، چیزی نمیگن ، 

خیلی راحت میرن و دیگه هیچوقت بر نمیگردن!!!!!

 

 

 

 

 

 

در روزگار ما دو نفر همیشه تنهان

 

پسری که نمیتونه دروغ بگه ....

 

دختری که نمیتونه آرایش کنه....

 


برچسب‌ها: آدم راستگو, عاشق, عشق, غم
+ نوشته شده در شنبه پنجم مرداد 1392 ساعت 0:36 توسط آرش |  403 نظر

سیگار

 

 

 
فرقی نمیکند دختر باشی یا پسر
 
همین که با دل کسی بازی نکنی 
 
مردی........................................!
 
 
 
 
 
 

 

وقتی خودت را سیگار فرض می کنی، حال و روزت می شود مثل من!
یکی پیدا می شود که با لبخند دستانت را می گیرد؛
آتشت می زند؛ و می کشد شیره ی وجودت را.
وقتی خاکستر، تمام وجودت را گرفت؛ زیر پا له می کند باقیمانده ات را
و دستش را به سمت نخ های بعدی دراز می کند.

 


برچسب‌ها: عشق, غم, سیگار
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم تیر 1392 ساعت 0:52 توسط آرش |  281 نظر

مادر،اعدام،ساده،گرگ

 
!مادر"مرا ببخش درد بدنم بهانه بود
 
کسی رهایم کرده بود...
 
 
 
که صدای بلند گریه ام؛
 
 
 
اشک هایت را در آورد...!!!
 
 
 
 
 

 

 

من از اعدام نمیترسم!!
نه از "چوبش"نه از"دارش"
من از پایان بی دیدار میترسـم
 
 
 
میگویند:ساده نیست...
گذشتن از کسی که گذشته هایت راساخته،
و آینده ات را ویران کرده!!!!....
اما من گدشتم..

 

 

 
 
 
 

 

 

اینجا در دنیای من
 
گرگـــ ها هـــم افسردگی مفرطــ گرفته انــ...ـــد
دیگر گــــوسفند نمی گیرند
 
به نــــی چوپان دل می سپارند و گریــــه می کنند ...

 

 

برچسب‌ها: مادر, غم, اشک, ساده, شکستن
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم تیر 1392 ساعت 17:59 توسط آرش |  207 نظر

حرفی نیست،خدایا،اشتباه

در واپسین قدم های راه به 

به تاولهای پا چگونه میتوان گفت :

تمام مسیر اشتباه بود؟؟؟؟!!!!!

 

 

 

خدایا التماس میکنم !

همه دنیا ارزانی دیگران..

ولی...

انکه دنیای من است...

مال دیگران نباشد!

 

 

 

حرفی نیست.!

خودم سکوت را معنی میکنم

کاش میفهمیدی:

گاهی همین نگاه سرد:

روی زمستان را هم کم میکند!!!!


برچسب‌ها: مسیر اشتباه, غم, عشق, تصاویر عاشقانه, جملات غمگین
+ نوشته شده در دوشنبه هفدهم تیر 1392 ساعت 22:23 توسط آرش |  277 نظر

گریه مرد،کاش آدم ها...،حال خراب،خدا،زندگی

 

اشک زن دل [] را می ســوزاند ولــی‌ اشــک مرد ، کــــوه را آبــــــ مـــی کـــــــند [!]

 

 

 

 

کاش ما آدم ها هم

 

مثــــــــــــــــــــل

 

گربه ها با چند لحظه بو کشیدن

 

میفهمیدیم که هر

 

آشـــــــــــــــــــــغالی

 

 

ارزش وقت گذاشتن نداره

 

 

 

 

 

حال آدم خراب پرسیدن ندارد

اما …

دستانش گرفتن دارد.

 

 

سخت است حـــرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حــــرفت را اشتباهی بفهمند،

حــــالا میفهمم، که خـدا چه زجــــــری میکشد

وقتی این همه آدم حـــرفش را که نفهمیده اند هــــیچ،

 

اشتباهی هم فهـــمیده اند.

 

 

زندگی تمامش خطای دید است

من تو را می بینم و تو مرا نمی بینی!…


برچسب‌ها: گریه مرد, کاش آدم ها, حال خراب, خدا, زندگی
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم تیر 1392 ساعت 23:17 توسط آرش |  169 نظر

خدایا&باران&خاطرات&طعمه

رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

 

من روزی در این دنیا بودم.

 

خدایا

 

می شود استعـــــفا دهم؟!

 

 

کم آورده ام ...!

 

 

 

پاهـایم را که درون آب مـی زنـم....

ماهــی ها جـمع می شـوند....!

 

شایـدآنها هـم فهمیـده اند عمری طعـمه ی روزگـار بوده ام...

 

 

این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

 

که رخت های دلتنگیم را

 

فرصتی برای

 

 

خشک شدن نیست

 

 

 

خاطراتــــــ کودکیـم را ورق می زنم

 

و یک به یک ، عکسها را با نگاهم می چشیدم

 

 

عکسهـای دوران کودکیم طعـــــم خوبـی دارنــد ....


برچسب‌ها: خاطرات, باران, خسته, خدایا, کودکی
+ نوشته شده در دوشنبه دهم تیر 1392 ساعت 23:49 توسط آرش |  199 نظر

دوست دارم!!!!

از انتهای خیالت تا هر کجا بروی .....به هم میرسیم

زمین بیهوده گرد نیست!!!!!!

فرقی ندارد شرق یا غرب،شمال یا جنوب ...

من تو را به هر جهت که باشی دوست دارم...

 


برچسب‌ها: دوستت دارم, خیال, زمین گرد
+ نوشته شده در پنجشنبه ششم تیر 1392 ساعت 21:7 توسط آرش |  151 نظر

ساکت شو&خدایا

چـرا سـاکـت نـمـی شـوی؟

 

صـدای نـفـس هـایـت . . . در آغـوش ِ او

 

از ایـن راه ِ دور هـم آزارم مـی دهـد !!!

 

 

لــعــنــتــی . . . آرامـتـر نـفـس نـفـس بـزن !

 

 

 

خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار . .

خسته ام ،

یا طلبم را بده ؛

یا طلبت را بگیر . . . !

 

 

 

 

برایش نوشتم:

"به امید فردای بهتر واسه هردومون"

دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرد!!!

بعدهــــــــــــــــا فهمیدم

آن روز "الف" فردا را

 

یادم رفته بـــــــــــــــــــود..

 

حتما یه سری به ادامه ی مطالب بزنید حیف از دست بدین


برچسب‌ها: عکس عاشقانه, خدایا, خسته, لعنتی, عشق
ادامه مطلب
+ نوشته شده در یکشنبه دوم تیر 1392 ساعت 22:23 توسط آرش |  154 نظر

غم تنهای.

از همه دوستان خواهش میکنم به لینک یا لوگوی کبوتر باز که تو وبم گزاشتم حتما یه سر بزنید پشیمون نمیشید و خیلی هم بدردتون میخوره بعد بیاین نظر بدین.

 

 

 

مهم نيست كه شانه هايت تجسم است و آغوشت خيال! همه ی يادت اينجاست

 نگاهت ... صدايت ... خنده هايت ... ديگر چه مي خواهم؟ هيچ! دستانت را در

 دستهايم جا گذاشتی نگاهت را در نگاهم و خيالت را در خيالم... و من آرامم ...

 آرام تر

 از هميشه

 

 

چرا آدم ها نمیدونن بعضی خدا حافظی ها یعنی:

نذار برم؛

یعنی برم گردون ؛

سفت بغلم کن ؛

سرمو بچسبون به سینتو بگو :

خ حافظ و زهر مار !بیخود میکنی میگی خدا حافظ !!!

مگه میزارم بری!!!

 

 

 

 

نمیدونم ،میدونی یا نه ؟

لحظه ی تولد من به همان ثانیه ی بر میگردد :

که تو برای اولین بار به من بگی :

دوستت دارم.

 

 

 

 

دنیای دستها از هر دنیایی بی وفاتر است

 

دستهایت را می گیرند

 

گرفتار عادت ک شدی

 

 

همان دستها را برایت تکان می دهند ...!

 

 

 

دستانت را ،

در برابرم مشت می کنی . . .

میپرسی گل یا پوچ ؟

در دلم می گویم :

 

فقط دستانت . . .

 


خیال من&عشق زلیخا&خدا حافظ

  

هیچکس نفهمید که زلیخاه مرد بود می دانی چرا؟؟

مردانگی میخواهد ایستاده پای کسی که

 

مدام تو را پس میزند!!!!!

 

 

 

از من که گذشت

اما

اگر باز در سرت هوای خداحافظی داشتی

از همان ابتدا

سلامی

نکن............

لطفا

 

خیلی سخته

 

خيلي سخته
 
عاشق کسي باشي که حتي روحشم خبر نداشته باشه....!!!
 
اما خيلي شيرينه که
 
يواشکي...
 
عاشقانه....
 
نگاهش کني و توي دلت بگي:
 
" آخه لامصب خيــلي دوسـتـت دارم...!!!"

 

 

مرده ی متحرک

 

وقتی نمیدونی تو دلت چی میگذره

وقتی نمیدونی از این دنیای لعنتی چی میخوای! 

وقتی قبل از اینکه چیزی رو بخوای اون چیز نابود میشه ! 

وقتی همه باهات قهرند! 

وقتی نفــــــــــــــــــرین شده ای ! 

چه دلیلی داره که ارزویی داشته باشی؟ چه دلیلی داره چیزی رو دوست داشته باشی ؟ چه دلیلی داره به زندگی ادامه بدی؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 12 مهر 1393برچسب:, ] [ 3:52 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***