من رابــطه هایی را دوســت دارم که دو طــرفه اند .. .

من رابــطه هایی را دوســت دارم که دو طــرفه اند .. .

من رابــطه هایی را دوســت دارم که دو طــرفه اند .. .



هــر دو میکوشــند برای ادامــه دار شــدنش ...



هــر دو خطــر می کنــند ...



هــر دو وقــت میگــذارند ...



هــزینه میکنــند ...





هر دو برای یک لحظــه بیــشتر ، در کنــار هــم بــودن



با زمــان هــم میجنــگند ...



من عاشــــق رابطــه های دو طــرفــه ام .



رابطه هــایی که بــرای هر دو طرف ادامــه اش،



با ارزشتــرین چــیز دنــیاست .



بــــرای هــــر دو !...





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 6:55 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***