پیامک عاشقانه و اس ام اس جدیداس ام اس عاشقانه,پیامک عاشقانه,اس ام اس دلتنگی

پیامک عاشقانه و اس ام اس جدیداس ام اس عاشقانه,پیامک عاشقانه,اس ام اس دلتنگی

 

 


 

 

دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه ، هر جا نگاه می کنی می بینیش !

 

 

این روزها زیادی ساکت شده ام ، حرف هایم نمی دانم چرا به جای گلو ، از چشم هایم بیرون می آیند .

 

 

خیالت همه جا با من است ، اما دلم گرمای بودنت را میخواهد نه سردی خیالت را .

 

 

 

کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به حال دل من از دوری تو .

 

 

 

هرکس جای من بود ، می برید ، اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه .
 

 

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم / چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم / به نفسهای تو در سایه ی سنگین سکوت / به سخنهای تو با لهجه ی شیرین سکوت .

 

 

هراس یعنی من باشم ، تو باشی و حرفی برای گفتن نباشد .

 

 

این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند .

 

 

اگر گدا یاد پادشاه نکند پادشاه چه داند گدایی هم هست ، گدای دیدارتم پادشاه .

 

 

شبها اتاقم ماه ندارد ، چشمانت را قرض می دهی تا صبح ؟

  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***