تواگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی

تواگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی

 تواگه پاییز زردی                  واسه من بهار سبزی

                  تواگه هوای سردی              واسه من همیشه گرمی

                  تواگه ابر سیاهی                واسه من ابربهاری

                  تواگه دشت گناهی             واسه من یه بی گناهی

                  تواگه غرق نیازی                واسه من یه بی نیازی

                  واگه رفیق راهی                واسه من یه تکیه گاهی...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 6 دی 1393برچسب: تواگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی, ] [ 5:46 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***