خاطراتت ...

خاطراتت ...

تنها بهانه بودنم ماندن تو بود !!تو بودی که امید می دادی به دل نا امیدم !

تو بودی که می ساختی قصر خوشبختی را در شهر متروک قلبم !

تو بودی که لحظات را برایم شیرین می کردی !

تو بودی تمامی بودنم …حال نیستی !!!

و من مثل پرستوی عاشق هجرت میکنم!

“از قلب یخ بسته عشق تو”می دانم …

من همان تک برگ زرد و خزان زده ام !

که به التماس ماندن بر روی شاخه ی حضورت

تحمل کردم بادهای سرد“کینه ها و طعنه ها را”

وحال مانند برگهای دیگرکه افتادند بر زمین نیستی

می افتم بر زیر پای” عابران جدید زندگیت”غرورم میشکند و دم بر نمی آورم

تا زندگیت مانند زندگیم“خزان نشود”دستان پاییزیت را رها می کنم

تو آزادی ولی من…همچنان در بند نگاهت می مانم با خاطراتت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ دو شنبه 8 دی 1393برچسب:خاطراتت ,,,, ] [ 6:5 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***